ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی Mi 5 در یکم بهمن ماه معرفی خواهد شد

به تازگی رندر جدیدی از پرچمدار بعدی شیائومی در بزرگترین شبکه احتماعی چین، Weibo، منتشر شده که ظاهر بخش جلویی Mi5 را به نمایش می کشد و خبر می دهد که این اسمارت فون، دارای یک ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

به تازگی رندر جدیدی از پرچمدار بعدی شیائومی در بزرگترین شبکه احتماعی چین، Weibo، منتشر شده که ظاهر بخش جلویی Mi5 را به نمایش می کشد و خبر می دهد که این اسمارت فون، دارای یک کلید هوم فیزیکی است.

مدتی پیش شایعه شده بود که این تلفن همراه، اولین اسمارت فون مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ و سنسور اثر انگشت توسعه یافته از سوی کوالکام است. حال قوت به حقیقت پیوستن همین شایعه توسط رندری که اکنون افشا گشته، تا حدی قوت یافته است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سنسور توسعه یافته از سوی کوالکام برای درک خطوط روی انگشت کاربران از تکنولوژی فراصوت استفاده می کند و به همین دلیل، نیازی نیست که حتما همانند سنسورهای کنونی، پشت یک کلید پنهان شود.

سازندگان می توانند این حسگر را در بدنه موبایل و حتی زیر نمایشگر جا سازی کنند و به همین دلیل، تحلیلگری به نام «Pan Jiutang»، اذعان داشته که شیائومی تصمیم ندارد از سنسور توسعه یافته از سوی کوالکام استفاده کند چرا که تکنولوژی مورد بحث هنوز به شکل کامل نمی تواند عملکردی عالی ارائه دهد. به همین دلیل شرکت چینی تصمیم به استفاده از سنسورهای لمسی مرسوم که اکنون نمونه هایش را در پرچمداران امروزی می بینیم کرده و دلیل وجود یک کلید فیزیکی در پرچمدار بعدی این شرکت نیز همین موضوع است.

در کنار این رندر تصویری، خبر دیگری هم انتشار یافته که در آن گفته شده شیائومی تصمیم دارد تلفن هوشمند مذکور را در تاریخ ۲۱ ژانویه - یکم بهمن ماه معرفی نماید و به سرعت در آغاز ماه فوریه عرضه همومی آن را شروع نماید.

انتظار می رود که شیائومی Mi 5 به همراه نمایشگری ۵.۲ اینچی و اسنپدراگون ۸۲۰ از راه برسد. از طرفی اندروید ۶ در آن بکار گرفته شده و برخی شایعات خبر از وجود نوعی فناوری فورس-تاچ-مانند در نمایشگرش می دهند. اینطور که در شبکه اجتماعی Weibo شایع شده، این تلفن همراه در دو گونه ۳۱۱ و ۳۸۹ دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    قیمتشم خوبه

مطالب پیشنهادی