ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه بتا هیتمن جدید اواخر بهمن ماه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت

اسکوئر انیکس با Rise of the Tomb Raider موفقیت های امسال خود را تکمیل کرد و حالا قرار است سال آینده را با نسخه جدید Hitman که پسوند و پیشوندی هم ندارد آغاز کند. بازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

اسکوئر انیکس با Rise of the Tomb Raider موفقیت های امسال خود را تکمیل کرد و حالا قرار است سال آینده را با نسخه جدید Hitman که پسوند و پیشوندی هم ندارد آغاز کند. بازی در چند فاز عرضه خواهد شد و کاربران در دو نوبت باید این بازی را خرید کنند اما چرا؟

هیتمن جدید ساختاری متفاوت پیدا کرده و همانند عناوین پیشین یک بسته 60 دلاری با داستانی پیوسته نیست. قرار است مراحل در دو بسته متفاوت و با فاصله چند ماهه عرضه شوند. اولین بسته در ماه مارس عرضه خواهد شد و خوشبختانه می توانیم در نسخه بتا به آن دسترسی داشته باشیم.

نسخه بتا البته بخشی از مراحل بازی اصلی نیست و به بیست سال پیش باز می گردد. زمانی که مامور 47 هنوز کار خود را به عنوان یک آدمکش حرفه ای آغاز نکرده بود و در حال آزمون پس دادن بوده است.

با مشارکت در مراحل تمرینی و استخدام در سازمان فوق سری ICA، راه خود را به سوی هیتمن جدید باز خواهید کرد. نسخه بتا در تاریخ 23 بهمن برای پلی استیشن 4 و در تاریخ 30 بهمن برای پی سی عرضه خواهد شد. در همین حین می توانید تریلر جدید مربوط به این بخش را نیز تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • shahryar
    shahryar | ۸ دی ۱۳۹۴

    اسکوئرانیکس غرق سود و منافع شد خداییش با قراردادی که پای ایکس باکس بست ??

  • sadeq
    sadeq | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    مامور 47 اخ جووووووووون..چقدر دلم برا هیتمن با گرافیک خوب تنگ شده بود.... خداکنه گرافیکش فانتزی نباشه مث نمونه های قبلی که پارسال معرفی شد!

مطالب پیشنهادی