ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استراتژی رشد

۶ قانون طلایی جذب، برای اینکه از آهنربا هم جذابتر باشید

همه ی ما دوست داریم جذاب باشیم و هر روز در تلاشیم برای ارتقای سطح زندگی خود دیگران را به سمت خود جذب کنیم. سرمایه گذاران، کارمندان، رأی دهندگان، مشتریان، تأمین کنندگان، دوستان، شریک زندگی، ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

همه ی ما دوست داریم جذاب باشیم و هر روز در تلاشیم برای ارتقای سطح زندگی خود دیگران را به سمت خود جذب کنیم. سرمایه گذاران، کارمندان، رأی دهندگان، مشتریان، تأمین کنندگان، دوستان، شریک زندگی، فالوئرهای شبکه های اجتماعی؛ همه و همه نمونه هایی از گروه هایی هستند که افراد دوست دارند به سمت خود جذب کنند. جذابیتی که از آن صحبت می کنیم و برای رسیدن به اهداف خود در دنیای فوق رقابتی امروز به آن احتیاج داریم، بسیار فراتر از جذابیت فیزیکی و ظاهری است.

موفق ترین رهبران دنیای کسب و کار از ۶ استراتژی اصلی برای بالا بردن جذابیت خود بهره می گیرند. شما نیز می توانید با به کارگیری این ۶ رویکرد در شرکت، زندگی شغلی و جامعه ی خود به نتایج با ارزشی دست پیدا کنید.

در ادامه ی این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

۱- با علاقه رهبری کنید

وقتی خود شما در مورد ایده ها و اهداف بنیادین مأموریت خود اشتیاق داشته باشید، دیگران نیز به سمت شما و اهداف بزرگی که دارید جذب خواهند شد. به قول فردیناند فوخ، نظریه پرداز نظامی، «قدرتمند ترین سلاح روی زمین، روح یک انسان مصمم است».

۲- تظاهر نکنید

این روزها همه ی ما به دروغ سنج های پیشرفته ای مجهز هستیم؛ پس خودتان باشید. اصالت همیشه بر دروغ پردازی پیروز می شود. اعتماد دیگران به دست آوردنی است و ممکن است در چشم به هم زدنی به کلی نابود شود. از اینکه می خواهید خودتان واقعی تان باشید شرمسار نباشید و به آنچه هستید افتخار کنید.

۳- به جای جذاب بودن، مشتاق باشید

دیل کارنیگی درست می گفت. اگر واقعاً نسبت به دیگران از خود اشتیاق نشان دهید، آنها را به سوی خود جذب خواهید کرد. بیشتر شنوا باشید و کمتر حرف بزنید. سؤال بپرسید و سعی کنید درک کنید. از اینکه با این رویکرد چطور همه را به سمت خود جذب می کنید شگفت زده خواهید شد.

۴- خودتان را دست کم نگیرید

اگر خودتان و ایده هایتان را دست کم بگیرید و اعتماد به نفس لازم را نداشته باشید دیگران نیز شما را دست کم خواهند گرفت و به شما اعتماد نخواهند کرد. جذاب ترین ویژگی هر فردی در تلاش برای متقاعد کرد دیگران، اعتماد به نفس او است، چه در زندگی شخصی و چه در زندگی شغلی. به باور های خود سخت پایبند باشید تا دیگران نیز به شما و توانایی هایتان ایمان بیاورند.

۵- منحصر به فرد باشید

دنیا به اندازه ی کافی «من هم همینطور» شنیده است. چه محصول خود را می فروشید، چه در تلاش برای اثبات خود یا دیدگاه خود به دیگران هستید، سعی کنید منحصر به فرد و متقاعد کننده باشید. به دنبال رؤیاهای خودتان بگردید، نسخه ی کپی برداری شده ی رؤیاهای دیگران به درد شما نخواهد خورد.

۶- تفاوتی ایجاد کنید

اگر به فکر پول درآوردن در ازای نابودی دنیای اطراف خود هستید شاید بهتر باشد در ایده ها و نقشه های خود تجدید نظر کنید. تنها در صورتی خودتان را نشان خواهید داد که سعی کنید گره ای از کار انسانها بگشایید و واقعاً در جهت ساختن دنیایی بهتر قدم بردارید. انسان های بزرگ به همین ترتیب درخشیده اند.

از این قوانین جاذبه نهایت استفاده را ببرید تا از بزرگ ترین و قدرتمند ترین آهنربا های دنیا نیز جاذبه ی بیشتری داشته باشید. روی آنچه هستید تمرکز کنید تا پول، دوستان، اعضای تیم، شریک زندگی، هواداران، حامیان و در نهایت موفقیت های روزافزون شما مثل بُراده های آهن دورتان صف بکشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهربان
    مهربان | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    ?❤️ممنون براي اين مطالب خوب..خواهش ميكنم مثبت منفي هارو برگردونيد..و ب نظرات توجه كنيد..

    ❤️Digiato❤️

    • Meqdad
      Meqdad | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

      نه باو چي بود اون همش دعوا بود
      همينطوري خوبه به نظر من?

مطالب پیشنهادی