ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید مارشملو تنها روی 0.5 از تلفن های هوشمند مرتبط به پلتفرم گوگل نصب شده است

گوگل امروز آمار توزیع سیستم عامل اندروید را منتشر کرده که نشان می دهد از زمان عرضه نسخه 6.0 تاکنون فقط 0.5 درصد از تلفن های هوشمند به آن مجهز گشته اند. این رقم با ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

گوگل امروز آمار توزیع سیستم عامل اندروید را منتشر کرده که نشان می دهد از زمان عرضه نسخه 6.0 تاکنون فقط 0.5 درصد از تلفن های هوشمند به آن مجهز گشته اند. این رقم با اینکه نمایشگر رشد 67 درصدی مارشملو نسبت به ماه گذشته میلادی است، اما این موضوع را بیان می کند که هنوز دستگاه های بسیار اندکی به پلتفرم یاد شده ارتقا یافته اند.

میزان توزیع کنونی مارشملو به نوعی نزدیک به اندروید 2.2 یا همان Froyo محسوب می شود، البته میان این دو نسخه یک تفاوت عمده وجود دارد و آنهم اینکه مارشملو تازه از راه رسیده ولی Froyo مدت طولانی است که در بازار حاضر بوده و اکنون نیز نسخه ای بازنشسته و رو به زوال به حساب می آید. البته در حالت کلی بد نیست اشاره ای داشته باشیم که ششمین ورژن اندروید قدری کندتر از آنچه انتظار می رفته در حال رشد است.

در این بین به نظر می رسد بیشترین آپدیت ها به نسخه های 5.0  و 5.1 تعلق دارند و به ترتیب 16.3 و 13.2 درصد از سهم بازار را در دست خود گرفته اند. یعنی به طور مجموع، 29.5 درصد از اسمارت فون های اندرویدی با طعم آبنبات چوبی های گوگل همراه هستند.

سهم بازار نسخه کیتکتِ این سیستم عامل نیز در بازه زمانی دو ساله حدود 36.6 درصد اعلام گشته. پس از آن نوبت به آبنبات ژله ای می رسد که رقم 26.9 درصدی دارد. در آخر نیز ورژن های نان زنجبیلی (2.3.3-2.3.7)، ساندویچ بستنی (4.0.3-4.0.4) و Froyo به ترتیب در 3.4، 2.9 و 2 درصد از موبایل های اندرویدی استفاده می شوند.

iz7xx8ab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ali
    ali | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    بعضی ها میگن آندروید 6واسه z1 میاد بعضی ها میگن نمیاد نظره شما چیه

  • مهدی
    مهدی | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    در پاراگراف اول به جای نمایشگر واژه نشانگر بگذارید بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی