ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند ال جی G5 از اسکنر عنبیه چشم برخوردار خواهد بود [شایعه]

ال جی امسال دو تلفن هوشمند خوب با نام های G4 و V10 روانه بازار جهانی نمود که هر دو امکانات و ویژگی های بسیار عالی داشتند. به طور مثال، موبایل جی 4 دوربین فوق ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

ال جی امسال دو تلفن هوشمند خوب با نام های G4 و V10 روانه بازار جهانی نمود که هر دو امکانات و ویژگی های بسیار عالی داشتند. به طور مثال، موبایل جی 4 دوربین فوق العاده دارد و به واسطه آن عکس های باکیفیت در اختیار کاربر می گذارد. یا مثلا در V10، نمایشگر دومی در بالای صفحه نمایش اصلی تعبیه گشته و قاب دور آن فلزی است.

فارغ از مدل های یاد شده، باید گفت در این اواخر شایعه گشته بود این شرکت کره ای قصد دارد در ابتدای بهار سال آتی، موبایل پرچمدار دیگری به نام G5 را روانه بازار نماید که اتفاقا این دستگاه نیز، ویژگی منحصر به فرد دیگری در خود خواهد داشت. امروز نیز یک منبع خبری از داخل کره جنوبی گزارشی منتشر نموده و اعلام داشته تلفن هوشمند ال جی G5 در ماه فوریه (بهمن) رونمایی خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگر خبرهای موجود صحت داشته باشند، موبایل یاد شده با فاصله زمانی بسیار کوتاه پس از معرفی، به بازار عرضه خواهد گشت. گویا این شرکت قصد دارد با این کار از همتای کره ای پیشی بگیرد و تا قبل از ورود گلکسی S7 سامسونگ، موبایل آتی خود را در اختیار خریداران قرار دهد. لازم به یادآوری است شایعه ها حاکی از این هستند که پرچمدار بعدی سامسونگ در اوایل بهار رونمایی خواهد گردید.

در گزارش مذکور همچنین گفته شده، ال جی G5 علاوه بر حسگر تشخیص اثر انگشت، به اسکنر عنبیه چشم نیز مجهز خواهد بود. گفتنی است برخی از منابع نیز گمانه زنی کرده اند که شاید دکمه ی لاک دستگاه که در قسمت پشتی آن تعبیه شده با سنسور اثر انگشت ادغام گشته باشد.

علاوه بر موارد آمده در بالا، گمان می رود مشخصه های احتمالی موبایل مورد بحث شامل صفحه نمایش 5.5 اینچ QHD، چهار گیگابایت رم، چیپست 64 بیتی و 4 هسته ای اسنپدراگون 820، دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو خواهند بود. ضمنا اگرچه احتمال داده می شود دیوایس مورد بحث از قابی فلزی برخوردار باشد اما برخی افراد گمانه زنی می کنند که شاید ال جی اینبار ساخت پرچمداری تمام فلزی را در دستور کار خود قرار داده باشد.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید آیا G5 قادر خواهد بود با چنین مشخصه هایی به نبرد پرچمدارانی که در 2016 به بازار خواهند آمد برود یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Ali
    Ali | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    من از 2009 تا الان تک تک پرچمدارارو گرفتم علاوه بر ویژگی خوب دولوپرزها هم خوب پشتیبانی میکنن
    اگه این بحثا جدی باشه G5 ی جاینت مکس lvl دیگه

  • مهدی
    مهدی | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    اگه بدنه فلزی باشه که دیگه حرف نداره

  • فرزام
    فرزام | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    الجی رو دوست دارم
    الجی جی فایو میخرم بهار

  • حامد
    حامد | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    واقعا که الجی تو این دو سال خیلی خوب داره کار میکنه.من مجذوب گوشیهای الجی شدم و دارم البته ?

  • سعید
    سعید | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    امیدوارم محصول عالی مث جی 2 و جی 4 دربیاد...
    به قول دوستان رو باتری و مصرف بهیه باید بیشتر کار کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی