ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل جدید Oppo R7 Plus با 4 گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد

حدود هفت ماه پیش بود که کمپانی اوپو موبایل های R7 و R7 Plus خود را روانه بازار نمود و اکنون نمونه دیگری از این خانواده را با امکاناتی بیشتر معرفی کرده است. گفته می ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

حدود هفت ماه پیش بود که کمپانی اوپو موبایل های R7 و R7 Plus خود را روانه بازار نمود و اکنون نمونه دیگری از این خانواده را با امکاناتی بیشتر معرفی کرده است.

گفته می شود این دستگاه در چین توسط اپراتور یونی کام عرضه خواهد شد و یک نسخه آنلاک از آن نیز به صورت بین المللی ارائه می گردد. وب سایت چینی اوپو نیز از حالا پیش فروش این دیوایس را آغاز نموده و بر اساس گزارشات موجود احتمالا در اواخر ماه جاری میلادی به دست خریداران خواهد رسید.

برای آشنایی با جدیدترین تلفن هوشمند کمپانی مورد بحث در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از نظر مشخصات، محصول جدید با نسخه اصلی R7 Plus شباهت های بسیاری دارد و بارزترین تفاوت میان آنها را می توان 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ذکر نمود. اگر خاطرتان باشد آر سون پلاس اصلی فقط 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی داشت.

از دیگر ویژگی های دیوایس یاد شده، می توان به چیپست هشت هسته ای و 1.5 گیگاهرتزی اسنپدراگون 615 (مدل یونیکام چینی آن با تراشه مدیا تک MT6795 همراه خواهد بود)، پردازنده گرافیکی آدرنو 405 و صفحه نمایش 6 اینچ AMOLED پوشانده شده با شیشه 2.5D و رزولوشن فول اچ دی (1920×1080 پیکسل) اشاره نمود.

دوربین اصلی این اسمارت فون،  13 مگاپیکسل است که با یک فلاش دوگانه LED و فوکوس خودکار لیزری همراه شده و گشودگی دهانه لنز f/2.2 دارد. دوربین دوم نیز که در بخش جلویی دستگاه تعبیه گشته، 8 مگاپیکسل با گشودگی دهانه لنز f/2.4 است.

باتری این دستگاه 4100 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و با قابلیت شارژ سریع VOOC ارائه گشته. اتصالات آن نیز شامل فناوری های 4G LTE،  3G، WiFi 802.11 a/b/g/n/ac، نسخه چهار بلوتوث و USB OTG هستند.

تلفن هوشمند مورد بحث دو سیم کارتی هیبریدی به شمار می رود، یعنی می توان از جایگاه سیم کارت آن برای کارت حافظه میکرو اس دی نیز استفاده نمود و نرم افزار آن نیز نسخه 5.1 اندروید با رابط کاربری Color OS 2.1 است.

در مورد طراحی و شکل ظاهری این موبایل باید گفت 158×82×7.75 میلی متر اندازه و 192 گرم وزن دارد و با حسگر تشخیص اثر انگشت همراه گشته و در رنگ طلایی با بدنه فلزی عرضه می گردد.

قیمت نسخه چینی آن حدود 470 دلار و نسخه بین المللی نیز حدود 515 دلار تخمین زده شده اند.

حالا اینکه آیا علاقه مندان به این محصول آیا حاضر هستند مدل آر سون پلاس کنونی خود را کنار بگذارند و نمونه جدید با امکانات بیشتر را خریداری کنند مسئله ای است که در پایان امسال مشخص می گردد و باید دید طرفداران این برند تا چه اندازه به خریداری  R7 Plus جدید با امکانات بیشتر توجه نشان خواهند داد.

1

2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • یییییس
    یییییس | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    زنفون۲ ایسوس سگش می ارزه به این
    عشق است ASUS

  • Blest
    Blest | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    4g رم ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ یه خدا این همه سونی سامسونگ کردیم تهش oppo دهنمونو بست دمش گرم تو ایران بیاد میگیرمش ولی یکم cpu ضعیفی داره 1.5 یکم کمه ولی چون 8 هسته ای هست این ضعفشو میوشونه + رم 4 قولش میکنه !! دمش گرم.

مطالب پیشنهادی