ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیرعامل اینسومنیاک گیمز از قدرت بالای کنسول های این نسل می گوید

استودیو خوش سابقه Insomniac Games، پس از ساخت Sunset Overdrive برای کنسول اکس باکس وان و کسب موفقیت های فراوان، یک بار دیگر به سراغ سونی آمده تا نسخه ریبوت Ratchet & Clank را برای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

استودیو خوش سابقه Insomniac Games، پس از ساخت Sunset Overdrive برای کنسول اکس باکس وان و کسب موفقیت های فراوان، یک بار دیگر به سراغ سونی آمده تا نسخه ریبوت Ratchet & Clank را برای پلی استیشن 4 بسازد. در جریان مراسم PlayStation Experience دموی جذابی از بازی به نمایش درآمد و تد پرایس، مدیرعامل استودیو پیرامون قدرت کنسول های این نسل مفصلا صحبت کرد.

وی گفت: «عمده میان پرده ها به وسیله موتور صورت پذیرفته اند، اما بعضی قسمت ها هم در تقابل با فیلم هستند.» نکته قابل توجه در مورد نسخه ریبوت Ratchet & Clank این است که بازی اگرچه براساس نسخه ابتدایی ساخته می شود اما صحنه های آن کاملا با فیلمی تحت همین عنوان که در حال ساخت است، تعامل دارند.

در ادامه وی می افزاید: «جالب است که تکنولوژی بازی های ویدیویی تا این حد پیشرفت کرده. به گمانم جای کار بیشتری با قدرت پلتفرم هایی که روی آن ها کار می کنیم وجود دارد. ما می توانیم بسیار بیشتر از گذشته متریال های پیچیده، نورپردازی و تعداد چیزهای موجود در صفحه را رندر کنیم. واقعا به ما کمک می کند که خلاق تر باشیم.»

پرایس نگاهی به گذشته می کند و می گوید: «وقتی به Ratchet اصلی نگاه می کنیم، کارهای بسیاری بود که دوست داشتیم انجام دهیم اما خیلی ساده، قدرت انجامش را نداشتیم اما حالا می توانیم. و حتی بیشتر از آنچه که در نظر داشتیم هم انجام می دهیم.»

نسخه ریبوت Ratchet & Clank قرار است در تاریخ 12 آوریل سال 2016 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی