ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیرعامل Rovio Games استعفا می دهد

استودیو فنلاندی Rovio، خالق انگری بردز به زودی تغییرات بزرگی را متحمل خواهد شد. Pekka Rantala، مدیرعامل این کمپانی امروز پس از یک سال فعالیت و ایجاد تغییراتی عمده در نحوه اداره کمپانی، از سمت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

استودیو فنلاندی Rovio، خالق انگری بردز به زودی تغییرات بزرگی را متحمل خواهد شد. Pekka Rantala، مدیرعامل این کمپانی امروز پس از یک سال فعالیت و ایجاد تغییراتی عمده در نحوه اداره کمپانی، از سمت خود استعفا داد.

فقط در ماه اکتبر، 213 نفر از کمپانی اخراج شدند تا وضعیت بحرانی Rovio به خوبی نمایان شود. Kati Levoranta، مدیر امور حقوقی شرکت، از ابتدای سال 2016 سمت مدیرعاملی را بر عهده خواهد گرفت.

دو واحد اصلی شرکت، بازی و رسانه، استقلال بیشتری خواهند یافت. Mikael Hed، مدیرعامل پیشین بخش رسانه و Wilhelm Taht بخش محصولات و تولید بازی ها را بر عهده خواهد کرد. Kaj Hed، یکی از اعضای کلیدی هیئت مدیره شرکت در گفتگو با رویترز گفت که مدل پیشین کسب و کار دیگر جوابگو نیست و قصد دارند با ساختاری جدید کار را در پیش بگیرند.

با توجه به این تغییرات، گویا سمت مدیرعاملی دیگر چندان اهمیت بالایی در شرکت ندارد و تقسیم وظایف سبب شده تا هر بخش با توجه به قدرت سودآوری خود فعالیت کند. به گفته Kaj Hed، پس از اعمال این تغییرات و آگاهی Pekka Rantela، وی دیگر لزومی بر ابقا در این پست ندیده. البته نه مسئولین شرکت و نه رنتالا هنوز حرفی از آینده نزده اند. مشخص نیست که آیا رنتالا با شروع سال 2016 در Rovio باقی می ماند یا مقصدی دیگر را در پیش خواهد گرفت.

انگری بردز سال 2009 عرضه شد و حالا پردانلود ترین اپلیکیشن موبایل تاریخ است. Rovio با بهره گیری از این فرصت توانست طی چند سال برندی بزرگ ساخته و به یکی از اصلی ترین تولیدکنندگان بازی های موبایل بلد گردد. اما پس از مدتی کسب و کار دچار مشکل شد و سود شرکت کاهش یافت. حالا Rovio امید دارد تا با عرضه فیلم Angry Birds 3D در ماه مه 2016، همه چیز تغییر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی