ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Flickr برای هدست واقعیت مجازی سامسونگ عرضه شد

هدست واقعیت مجازی Gear VR آهسته و پیوسته به سوی بلوغ حرکت می کند و سامسونگ می خواهد از این ابزار 99 دلاری، یک پلتفرم واقعی بسازد. بازی های انحصاری، اپلیکیشن های اختصاصی، ویدیوهای مخصوص ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

هدست واقعیت مجازی Gear VR آهسته و پیوسته به سوی بلوغ حرکت می کند و سامسونگ می خواهد از این ابزار 99 دلاری، یک پلتفرم واقعی بسازد. بازی های انحصاری، اپلیکیشن های اختصاصی، ویدیوهای مخصوص و هر نوع محتوایی که دل تان بخواهد حالا برای Gear VR در حال توسعه است.

در اقدام اخیر، یاهو امروز از اپلیکیشن اختصاصی Flickr VR برای هدست سامسونگ پرده برداشت. این اپ به کاربران اجازه می دهد تا به ده ها هزار تصویر 360 درجه که توسط کاربران طی سال ها منتشر شده دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن را که باز کنید، وارد محیطی مجازی می شوید و با نگاه کردن به هر سو و چرخاندن سر می توانید کنترل کاملی روی مجموعه تصاویر موجود در شبکه Flickr داشته باشید. انتخاب هر تصویر سبب می شود تا آن عکس به طور کامل در برابر چشمان شما قرار بگیرد.

در بیانیه خبری این اپلیکیشن آمده که پلتفرم Flickr بهترین مکان برای تماشای تصاویر 360 درجه است، به این علت که به کیفیت تصاویر آپلود شده احترام گذاشته می شود و چیزی از آن ها کم نخواهد شد. برتراند فن از Flickr می گوید کسانی که برای اولین بار تصاویر 360 درجه را از این طریق تماشا می کنند، دل شان نمی خواهد که هدست Gear VR را از سر بردارند.

این اپلیکیشن از طریق فروشگاه آکیلس برای تلفن های همراه سامسونگی همخوان با هدست Gear VR در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    اپلیکیشن هایی که انحصارا در فروشگاه مخصوص Gear VR قابل دانلود هستن، عملا قابلیت اجرا شدن روی هر هدست واقعیت افزوده ی دیگه از جمله هدست های مبتنی بر گوگل کاردبورد رو دارن. کاشکی میشد این اپلیکیشن ها رو از طریق های دیگه برای اونایی که نمیخوان عینک واقعیت مجازی سامسونگ رو بخرن دریافت کرد.

مطالب پیشنهادی