ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قهرمانان اسطوره ای؛ معرفی بازی Elements: Epic Heroes

نیروهای تاریکی سراسر عالم را فرا گرفته اند و لرد سیاه، نقشه فرمانروایی بر کل دنیا را در سر می پروراند. اما این به معنای پایان کار نیست؛ هنوز قهرمانان اسطوره ای نمرده اند و می توانند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

نیروهای تاریکی سراسر عالم را فرا گرفته اند و لرد سیاه، نقشه فرمانروایی بر کل دنیا را در سر می پروراند. اما این به معنای پایان کار نیست؛ هنوز قهرمانان اسطوره ای نمرده اند و می توانند با قدرت اعجاب انگیزشان جلوی تجاوز نیروهای شرور به حریم دنیای روشنایی را بگیرند.

Elements: Epic Heroes، عنوان استراتژیک تحسین شده در پلتفرم های iOS و اندروید بالاخره به صورت یونیورسال برای پلتفرم ویندوز منتشر شد تا کاربران موبایل های ویندوزفونی هم از تجربه این بازی عظیم و خوش گرافیک محروم نمانند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Elements: Epic Heroes فراتر از یک بازی استراتژیک معمولی است، چرا که المان های نقش آفرینی و حتی هک ان اسلش هم در آن نقش پررنگی دارند و پیشروی در بازی حقیقتا کار یک گیمر بی تجربه نیست.

screen640x640 (1)

مثل تمام بازی های استراتژی اینترنتی، در Elements هم می توانید یک قهرمان برای خود ساخته و همراه با بازیکنان آنلاین دیگر به نبرد با دشمنان در مراحل پرتعداد بازی بروید.

الماس های گوشه و کنار محیط در حکم خون برای شریان های بازی هستند؛ اگر به میزان کافی از آنها نداشته باشید، زنده نخواهید ماند و بدون آنها امکان ارتقای زره و قابلیت های قهرمان برایتان وجود ندارد.

روند بازی هم بسیار ساده است: کافیست با اشاره روی هر نقطه، قهرمانتان را به آن محل بفرستید و به تماشای مبارزه او با دشمنان بنشینید. البته زدن ضربه های قدرتی و استفاده از جادو کاملا به دست شماست و هر زمان که بخواهید می توانید از آنها استفاده کنید.

screen640x640 (2)

بازی به غیر از حالت داستانی، که می توانید به صورت Co-op چهارنفره آنلاین آن را پیش ببرید، یک حالت بی پایان به نام Infinite Tower هم دارد که در آن گیم پلی مشابهی با بازی های دفاع از قلعه تجربه خواهید کرد.

Elements: Epic Heroes رایگان است، اما به شدت نیازمند پرداخت درون برنامه ای؛ و بله، بدست آوردن الماس از محیط بازی ابدا کار آسانی نیست. بنابراین حواستان باشد که الماس هایتان را با احتیاط خرج کنید تا در میانه راه مجبور به رها کردن بازی نباشید.

Elements: Epic Heroes

Elements: Epic Heroes

سازنده: Zadzen Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 240 / 173 / 170 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • gameway koorosh
    gameway koorosh | ۹ فروردین ۱۳۹۸

    من وارد بازی میشم یه عنوان مهمان میگ۶ کانکتینگ قطع شددوباره اتصال دهیم بازم نمیشه مشکل چیه

مطالب پیشنهادی