ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نحوه تعامل کاربران با فید آفلاین فیسبوک تغییر خواهد کرد

فیسبوک پلتفرمی است که به طور کامل وابسته به اینترنت است اما مدیران این شبکه اجتماعی می دانند که باید به فکر کسانی که اتصال ضعیف به اینترنت هم دارند باشند، خصوصا کسانی که روی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

فیسبوک پلتفرمی است که به طور کامل وابسته به اینترنت است اما مدیران این شبکه اجتماعی می دانند که باید به فکر کسانی که اتصال ضعیف به اینترنت هم دارند باشند، خصوصا کسانی که روی موبایل و در نواحی مختلف به فیسبوک وصل می شوند.

بارها پیش آمده که حین حرکت قطار در مترو متوجه قطع شدن اینترنت موبایل تان شده اید یا حتی به نواحی مختلفی سفر می کنید که برای دقایقی یا ساعاتی دسترسی بسیار دشواری به اینترنت دارید. اگرچه فیسبوک هنوز طرح اینترنت پر سرعت برای تمام مردم دنیا را در سر دارد اما چه بهتر که این شبکه اجتماعی در حالت آفلاین هم قابل استفاده باشد.

آپدیت جدید ورژن موبایل فیسبوک که تحت آزمون و بررسی است، نیوز فید را دستخوش تغییراتی می کند. هنگامی که اتصال شما به اینترنت کاملا مطلوب است، نیوز فید مرتبا آپدیت شده و محتوایی خاص برای تان کنار گذاشته می شود تا اگر این اتصال قطع شد، محتوایی برای خواندن در اختیار داشته باشید.

از این به بعد، به شما امکان کامنت گذاشتن هم داده می شود. در واقع اگر اینترنت تان قطع شد، می توانید کامنت خود را ثبت کنید و هرگاه آنلاین شدید نظر شما ارسال می شود. مشخص نیست که آپدیت جدید چه زمانی عرضه می شود اما به هر صورت کاربران موبایلی قرار است تجربه ای بهتر کسب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    اینو تو نسخه های قبلیه گالاکسی اس من تجربه کردم و خیلی عالی بود که با سرعت خیلی خیلی پایین هم فیدهای فیسبوک در اختیارم بودن
    توی گوشی گالاکسی اس ۲

مطالب پیشنهادی