ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندری منتسب به تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ پلاس از سامسونگ [تماشا کنید]

بدون شک گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج امسال جزو پرطرفدارترین تلفن های هوشمند بازار بوده اند. این دو اسمارت فون نسبت به نسل پیشین خود که در ۲۰۱۴ و با نام گلکسی اس ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۵

بدون شک گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج امسال جزو پرطرفدارترین تلفن های هوشمند بازار بوده اند. این دو اسمارت فون نسبت به نسل پیشین خود که در ۲۰۱۴ و با نام گلکسی اس ۵ معرفی شد و به بازار آمد تکامل یافته بودند و شرکت سازنده با بازنگری در طراحی آنها اینبار بدنه شان را با ترکیبی از شیشه و فلز به تولید رسانده بود تا جلوه ای دو چندان به کهکشانی های خود بخشد.

تا به امروز چندین شایعه در مورد موبایل پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ انتشار یافته و انتظار نمی رود که این محصول تا پیش از ماه های فوریه الی مارس رونمایی شود و البته امروز شاهد به بیرون درز یافتن اطلاعاتی هستیم که جنبه هایی تازه دارند و قدری دید بهتری در رابطه با دیوایس مورد بحث در اختیارمان می گذارند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

کمی قبل تر شایعه ای در رسانه های مختلف درج شد که می گفت سامسونگ می خواهد گلکسی اس ۷ را در دو سایز و تحت نام های اس ۷ و اس ۷ پلاس آماده سازی نماید.

اما در این بین تا به امروز تصویری از دستگاه های یاد شده لو نرفته بود و اکنون رندری روی اینترنت قرار گرفته که منتسب به گلکسی اس ۷ پلاس خوانده می شود و می توانید در انتهای آن را در قالب یک ویدئو و چند تصویر ببینید.

ناگفته نماند که اطلاعات یاد شده توسط دو منبع نسبتاً معروف یعنی @OnLeaks و uSwitch منتشر گشته اند و جفت آنها بر این باور هستند که با رندری موثق و قابل اطمینان مواجه هستیم.

اگر نگاهی دقیق به آنچه که ویدئو و عکس ها به تصویر کشیده اند داشته باشید دستگاهی را می بینید که تا حد زیادی از زبان طراحی نسل پیشین خود پیروی می کند. دکمه ی لاک دیوایس در سمت راست و دکمه های تنظیم صدا نیز هنوز در بخش سمت چپ بدنه ی آن قرار دارند.

حفره های اسپیکر بازهم در قسمت پایینی قابل رویت هستند و جایگاه جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیز فرق خاصی نکرده. تفاوت های اندکی نسبت به گلکسی اس ۶ وجود دارند ولی به صورت کلی می توان گفت شکل و شمایل گلکسی اس ۷ (پلاس) فرق چندانی با نسل گذشته ی خود ندارد و البته می بایست یادآور شویم که بر اساس شنیده های پیشین این موبایل بناست تا در مناطق گوناگون با یکی از دو چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ و یا اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه گردد.

به همراه رندرهای لو رفته ذکر شده که گلکسی اس ۷ پلاس از نمایشگری ۶ اینچی برخوردار خواهد بود و در آن خبری از درگاه USB-C و کارت حافظه نیست و در قسمت پشتی و جلوی اش نیز به ترتیب دوربین هایی ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه شده.

Samsung-Galaxy-S7-Plus-CAD-render_1

Samsung-Galaxy-S7-Plus-CAD-render_2

Samsung-Galaxy-S7-Plus-CAD-render_3

Samsung-Galaxy-S7-Plus-CAD-render_4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Mr.EN
    Mr.EN | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    این که کپی پیست اس ۶ـه، حداقل دو تا خطو تغییر بده کم و زیاد کنه.یه P پشت گوشی فک کنم بخاد بنویسه :)

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی, عزیزان البته میشه این رو درنظر گرفت که شرکت بزرگ سامسونگ شایدشایدعمدی این رندر رو منشر کرده و شکل گلکسی S7این نیس و تصمیم گرفته تا همه رو غافلگیر کنه با شکل جدیدی از گلکسیS7 ! ظاهر گلکسیS6ها خیلی زیبا بود اماتنها عیبی که داشتن ظاهر دوربین بیرون زده شان بود!به هرحال امیدوارم که در گلکسیS7از دوربین بیرون زده خبری نباشه ! من هم دوربین بیرون زده رو دوس ندارم و حتی لازمه که بازهم عرض کنم که ((یکی))از علت های منصرف شدنم از خرید گلکسیS6اج پلاس و آیفون6Sپلاس همین دوربین بیرون زده شان بود! لازم هس خدمت همتون عرض کنم: طبق واقعیت موجود ثابت شده درسته دوربین بیرون زده ای که در گلکسیS6ها و نوت5 سامسونگ بود ظاهر خوبی نداشت اما در((عمل)) کم نمی آورد و صد درصد دوربینی بسیار باکیفیت و قدرتمند بود دقیق مانند دوربین محشر و باکیفیت ال جیG4بود که همه رو خوشحال کرد, دوربین گلکسیS7بسیار زیبا باکیفیت و کارآمد خواهد بود شک نداشته باشید اما شاید مانند دوربین گلکسیS6ها بیرون زده باشد, همتون یادتون رفت دعا کنید که درباطری هم شاهد انقلاب و قدرت فوق زیاد باشیم با ماندگاری بسیار طولانی شارژ و البته قیمت مناسب???

    • macdos
      macdos | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

      با درود به شما کهنسالِ کوچک مغز ;-*
      شمارشم داده خخخخ

      • 09339434229jean claude jamali nejad
        09339434229jean claude jamali nejad | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

        درود macdos عزیز , سپاسگذارم که به نوشته های من توجه کردی , اگرچه با بی ادبی و بی شخصیتی جواب دادی! البته مجبور نیستی توجه کنید!به هر حال بابت بی ادبی و… شما براتون متأسفم ! با این رفتار و نوشته به من کوچک توهین نکردید ! چون من اهمیتی نمیدم و چیزی ازم کم نمیشه ( ادب را از که آموختی , از بی ادبان) شما به مخاطبین بادب تکنولوژی و دیجیاتو و (خودتون)توهین کردید ! از خداوند یکتا برای شما سلامتی و درایت میخام ??

      • 09339434229jean claude jamali nejad
        09339434229jean claude jamali nejad | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

        لطفا ببخشید??

  • omid99
    omid99 | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    galaxy s6 را به خاطر اون دوربین بیرون زده نخریدم . می خواستم lg G4 بگیرم که بعضی جاها از خراش برداشتن جلد چرمی آن گفته بودند . صبر کردم تا S7 و G5 بیان به بازار . S7 که دوباره با اون دوربین بیرون زده حذف میشه تا ببینم G5 چکار میکنه .

    • 09339434229jean claude jamali nejad
      09339434229jean claude jamali nejad | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

      اابته جی4 مدل سرامیکی غیر چرمی هم داره که خراش برنمیداره ??

    • 09339434229jean claude jamali nejad
      09339434229jean claude jamali nejad | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

      امیدوارم درسال 2016موفق باشی عزیز, من هم شبیه به شما هس وضعیتی که دارم , تصمیم گرفتم تا معرفی و عرضه رسمی پرچمداران (فبلت) جدید صبر کنم به خصوص گلکسیS7 و آیفون 7 البته همه پرچمدارها رو زیرنظر دارم (( و هر کدوم بهترین بشه طرفدارش خواهم بود و خریداریش میکنم)) البته دوربین بیرون زده گلکسی s6ها در عمل دقیق مانند دوربین جی4 محشر بودن و فقط ظاهر بیرون زده بدی داشتن

      • macdos
        macdos | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

        ژاکت جان چقد فِس فِس میکنی ;)

        • 09339434229jean claude jamali nejad
          09339434229jean claude jamali nejad | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

          درود macdos عزیز , سپاسگذارم که به نوشته های من توجه کردی , اگرچه با بی ادبی و بی شخصیتی جواب دادی! البته مجبور نیستی توجه کنید!به هر حال بابت بی ادبی و... شما براتون متأسفم ! با این رفتار و نوشته به من کوچک توهین نکردید ! چون من اهمیتی نمیدم و چیزی ازم کم نمیشه ( ادب را از که آموختی , از بی ادبان) شما به مخاطبین بادب تکنولوژی و دیجیاتو و (خودتون)توهین کردید ! از خداوند یکتا برای شما سلامتی و درایت میخام ??

          • macdos 09339434229
            macdos 09339434229 | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

            فِــــــــــــس؟ ! خخخخخ

  • siina
    siina | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    اگه این شایعات درست باشن اس۷ عالی میشه
    فکرشو بکن
    دوربین جلو ۱۲
    فورس تاچ
    اسکنر چشم
    بقیه موارد حتی اگه تغییری هم نکنه بازم عالیه
    فقط کاش تو طراحیش پسرفت نکنه پیشرقت نخواستم
    ولی فک نکنم دوربینش انقد بیرون باشه
    سامی تو آ۸ نشون داد میتونه دوربینو بکنه تو خالا تو پرچمدارش بیاره بیرون؟

    • 09339434229jean claude jamali nejad
      09339434229jean claude jamali nejad | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

      طبق این خبرهابیرون زده هس دوربین گلکسی S7اما مطمئنن کم تر از گلکسیS6ها, قدرتمندترین چیپست پردازنده موبایلی اکسینوس8890 که درون گلکسیS7خواهد بود رو فراموش کردی ??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی