ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ شیائومی
تکنولوژی

لپ تاپ شیائومی ۱۵.۶ اینچی و از نظر سخت افزاری قدرتمند خواهد بود [شایعه]

معروف ترین محصولات شیائومی تلفن های هوشمند آن محسوب می شوند ولی تجربه نشان داده این شرکت دوست دارد در زمینه های مختلفی فعالیت کرده و گجت های بسیار متنوعی را راهی بازار سازد. اکنون ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

معروف ترین محصولات شیائومی تلفن های هوشمند آن محسوب می شوند ولی تجربه نشان داده این شرکت دوست دارد در زمینه های مختلفی فعالیت کرده و گجت های بسیار متنوعی را راهی بازار سازد.

اکنون نیز مدت زمانی است که گفته می شود کمپانی چینی بنا دارد تا وارد عرصه ی ساخت لپ تاپ شده و بدین ترتیب کامپیوترهای شخصی اختصاصی اش را به دست هواداران دو آتشه اش برساند.

روز گذشته دیجی تایمز طی گزارشی خبر داد که می بایست در ماه آوریل سال آینده میلادی منتظر نوت بوک های شیائومی باشیم و آنها تولید یک نمونه ی ۱۲.۵ اینچی را به کمپانی «اینونتک» سپرده اند و مدلی ۱۳.۳ اینچی نیز قرار است به وسیله ی شرکت «Compal Electronics» ساخته شود.

این گزارش می افزود شرکت مورد بحث در ابتدا بنا داشته تا هر دو دیوایس را به صورت همزمان راهی بازار کند ولی اندکی بعد از این تصمیم منصرف شده و حالا می خواهد ابتدا با مدل ۱۲.۵ اینچی میزان استقبال از رده تازه ی محصولاتش را محک زده و بعد از آن با استراتژی هایی جدی تر و هدف گذاری هایی دقیق تر کسب و کارش را توسعه دهد و به جدال با بزرگان بپردازد.

دیجی تایمز در انتهای گزارش خود آورده بود، لپ تاپ ۱۲.۵ اینچی شیائومی احتمالاً قیمتی در حدود ۴۷۰ دلار خواهد داشت و اکثر قطعات آن نیز توسط تولید کنندگان چینی تامین خواهد شد.

اما اگر از آنچه که در بالا آمده گذر کنیم امروز شاهد شایعه ای تازه هستیم که با همه ی شنیده های قبلی در تفاوت است و حکایتی تازه را روایت می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

حال گزارشی جدید وجود دارد که اگر واقعیت داشته باشد بیانگر ورود شیائومی به عرصه ی دستگاه های قدرتمند بازار است و شاید محصول آنها از همان ابتدای عرضه اش با تقاضاهای فراوانی رو به رو شود.

بر اساس این گزارش تازه نوت بوک یاد شده نمایشگری ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نور پس زمینه LED خواهد داشت. شرکت سازنده در این محصول ۸ گیگابایت حافظه رم را به کار بسته و دیوایس را توسط پردازنده های i7 نسل چهارم اینتل قدرت بخشیده.

ضمناً به صورت پیش فرض روی لپ تاپ سیستم عامل لینوکس نصب شده است. نکته ی عجیب اینجاست که شنیده های جدید نیز به قیمتی ۴۶۶ دلاری برای چنین نوت بوک قدرتمندی اشاره دارند که در صورت حقیقت یافتنش احتمالاً شاهد یک دگرگونی در بازار خواهیم بود.

هنوز دقیقاً مشخص نیست کدامیک از اطلاعات صحت دارند و چینی ها روی لپ تاپی میان رده با نمایشگر های ۱۲.۵ و ۱۳.۳ اینچی کار می کنند و یا گجتی توانمند با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی. ولی به هر حال و بر حسب تعدد اخبار می توان دریافت که شیائومی آماده شده تا هر چه سریعتر همچون دنیای موبایل بازار کامپیوترهای شخصی را نیز به لزره درآورد و باید منتظر ماند و دید با گذشت زمان این شرکت چینی می تواند اهداف جدیدش را برآورده سازد یا خیر.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید، شیائومی قادر خواهد بود با بزرگان دنیای رایانه های شخصی رقابت کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • H A M E D
    H A M E D | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    فقط کاشکی بشه روش ویندوز نصب کرد

  • امیر
    امیر | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    امیدوارم از سرفیس بوک کپ بزنه
    دلیل دارم آخه!

مطالب پیشنهادی