ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت به اشتباه دو افزونه مرورگر اج را به نمایش درآورد

ظاهراً افزونه ها بسیار زودتر از آنچه ما تصور می کنیم قرار است به مرورگر اج مایکروسافت بیایند. در همین راستا به تازگی یک صفحه ی وب که توسط کمپانی ردموندی میزبانی می شود دو عدد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

ظاهراً افزونه ها بسیار زودتر از آنچه ما تصور می کنیم قرار است به مرورگر اج مایکروسافت بیایند. در همین راستا به تازگی یک صفحه ی وب که توسط کمپانی ردموندی میزبانی می شود دو عدد از این افزونه ها را به صورت عمومی و البته به اشتباه به نمایش درآورده است.

ناگفته نماند که صفحه ی مذکور هم اکنون دچار تغییر شده و کاربران در حین مراجعه ی به آن با پیغام خطای شماره ی ۴۰۳ مواجه می شوند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از دو افزونه ای که در صفحه ی یاد شده قرار گرفته بودند یکی از آنها مربوط به به سرویس شناخته شده ی Pinterest و دیگری نیز اکستنشنی با نام «RES» بوده است که با خود مجموعه ای از بهینه سازی ها را برای وبسایت "Reddit" به همراه داشته.

edge-extensions-2_story

در این بین بد نیست اشاره ای بکنیم که توسعه دهندگان قادر خواهند بود با استفاده از ابزارهایی ساده و کارآمد و با پدید آوردن تغییراتی اندک، افزونه هایی که قبلاً برای مرورگر گوگل کروم توسعه داده اند را جهت استفاده در اج آماده سازی کنند یا اصطلاحاً آنها را به محیط این نرم افزار پورت نمایند.

اشتراک توییتر @WalkingCat که صفحه یاد شده را کشف و افشا ساخته نیز می گوید ظاهراً دو افزونه ی مورد بحث از همین قاعده پیروی کرده و در اصل نمونه هایی به حساب می آمده اند که از کروم به اج پورت شده بوده اند.

Edge-twit

تا پیش از این قرار بود که پشتیبانی اج از افزونه ها در آپدیت پائیزه یا همان ماه نوامبر ویندوز ۱۰ ارائه شود، اما کمی قبل از عرضه این به روز رسانی مایکروسافت رسماً‌ اعلام کرد قابلیت یاد شده تا ابتدای ۲۰۱۶ ارائه نخواهد شد. به یقین کاربران طرح «اینسایدر» به محض اینکه امکان مورد بحث آماده گردد پیش از همه آن را خواهند آزمود و پس از دریافت بازخوردها اهالی ردموند آن را در اختیار عموم خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی