ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وقتی ایسوس و ال جی قاب محافظ اپل برای آیفون را به تمسخر می گیرند

طی هفته ی جاری اپل برای اولین بار از یک قاب محافظ برای تلفن های هوشمند خود پرده برداشت که دست بر قضا به یک باتری یدکی نیز مجهز شده بود. متاسفانه شکل و شمایل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

طی هفته ی جاری اپل برای اولین بار از یک قاب محافظ برای تلفن های هوشمند خود پرده برداشت که دست بر قضا به یک باتری یدکی نیز مجهز شده بود. متاسفانه شکل و شمایل این کیس آنقدر ناخوشایند به نظر می رسید که سبب شد انتقادات متعددی به سمتِ شرکتی گشوده شود که همواره طراحی محصولاتش بی نقص و بی نظیر بوده اند. ماجرا تا آنجا پیش رفت که حتی عده ای به تمسخر عنوان داشتند گویی قاب آیفون یاد شده یا همان «Smart Battery Case» یک آیفون ۴ یا آیپاد را بلعیده است.

معمولاً وقتی چنین مسائلی در مورد یک کمپانی بزرگ و پیشتاز بازار رخ می دهد رقبایش هرگز به آن ترحم نمی کنند و به آنچه اتفاق افتاده به عنوان یک فرصت بازاریابی ایده آل می نگرند.

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این نگاهی جامع کرده بودیم به کوشش های سامسونگ برای بازاریابی کردن بر مبنای خطاهای اهالی کوپرتینو و حالا نیز ایسوس و ال جی رفتاری مشابه همتای کره ای خود در پیش گرفته اند و به اپل حمله ور شده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت ایسوس در اشتراک توییتر خود تصویری را منتشر ساخته و در آن یک آیفون ۶ اس را به همراه یک اسمارت کیس در کنار یک ZenFone Max به نمایش درآورده.

تایوانی ها به این ترتیب تلاش داشته اند به کاربران یادآوری کنند که تلفن هوشمند آنها خودش به تنهایی و بر خلاف آیفون های اپل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را به همراه دارد و به لطف آن می توان ۳۷ ساعت مکالمه، ۲۰ ساعت مرور وب یا ۲۲ ساعت پخش مداوم ویدئو را تجربه کرد.

این در حالیست که تلفن هوشمند اپل ۲۵ ساعت مکالمه، ۱۸ ساعت مرور وب و ۲۰ ساعت پخش ویدئو را به سرانجام می رساند. در زیر تصویر مذکور نیز نوشته شده «وقتی همه ی قدرت لازم در یک محصول جای گرفته دیگر نیازی به یک ابزار جانبی ندارید.»

asus-makefunof-apple

ال جی هم دیگر برندی است که به کیس جدید اپل حمله ور شده و برجستگی قسمت پشتی آن را مورد تمسخر قرار داده. این شرکت در تصویری یک اسمارت فون V10 خود را به نمایش گذاشته و در کنارش نوشته شده خبری از برآمدگی نیست. آنها ظاهراً بدین ترتیب قصد داشته اند یادآوری کنند که بدون ارائه ی طراحی ناخوشایند باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار گرفته که در ۴۰ دقیقه ۵۰ درصد ظرفیتش شارژ می گردد.

در زیر تصویر نیز نوشته شده «لحظه ای سکوت برای آنهایی که جاده ای پر از دست انداز را تجربه می کنند. زندگی خوب است.»

lg-makefunof-apple

نباید فراموش کرد اپل این روزها یکی از برترین فروشندگان تلفن های هوشمند جهان به حساب می آید و حتی جزو معدود شرکت هایی قرار دارد که از این کسب و کار سودی بسیار کلان را به جیب می زند و لذا چندان عجیب نیست که یک لغزش از جانب اش اینگونه مورد تهاجم رقبایی قرار گیرد که به شدت زخمی هستند.

ضمناً‌ Smart Battery Case جدید آیفون ویژگی های کاربردی نیز دارد که کمتر به آنها پرداخته شده، این قاب محافظ دستگاه را به صورت هوشمند شارژ می کند، از طریق پورت لایتنینگ انرژی اش تامین می شود و البته با iOS نیز یکپارچه شده تا بتوانید از طریق بخش اعلانات و یا تنظیمات مشاهده کنید در هر لحظه چقدر نیرو در باتری آن باقی مانده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • علی
    علی | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    از لحاظ زیبایی و کاربری، کاور رو دست دات ویو اچ تی سی نیومده هنوز!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی