ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید «مایکروسافت بند» کنترل موسیقی و اعلانات حرکتی را شامل می شود

مایکروسافت آپدیت جدید «بِند» را امروز به انتشار رساند که کنترل موسیقی در حال پخش را با خود به ارمغان می آورد. این قابلیتی است که به گفته کمپانی مورد بحث، «مشتریان به دنبال آن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

مایکروسافت آپدیت جدید «بِند» را امروز به انتشار رساند که کنترل موسیقی در حال پخش را با خود به ارمغان می آورد. این قابلیتی است که به گفته کمپانی مورد بحث، «مشتریان به دنبال آن بوده اند» و با هر اپلیکیشن مربوط به پخش موسیقی روی هر موبایل هوشمندی، کار می کند. دکمه های توقف، پخش، جهش به آهنگ بعدی و غیره، همگی فعال اند و امکان تنظیم صدا نیز وجود دارد.

در همین حال مایکروسافت، با اسپاتیفای نیز همکاری داشته تا چند موسیقی جدید برای تعطیلات کریسمس تدارک دیده شود؛ اما جدا از این، بند از طریق بلوتوث، با هر اپلیکیشن دیگری نیز کار می کند. در کنار کنترل صدا، مایکروسافت یکی از ویژگی های آزاردهنده اپل واچ را نیز به بند خود اضافه کرده است؛ آپدیت جدید، اعلاناتی برای کاربرانی که مدتی طولانی نشسته اند، می فرستد و این موضوع را به آنان اطلاع می دهد.

Microsoft-Band-activity-reminder-on-1024x457

خوش بختانه، مایکروسافت با دقت نسبت به سیستم اعلانات عمل کرده و کاربر می تواند آن ها را فعال یا غیرفعال کند. هم چنین گزینه ای برای افزودن بازه زمانی خواب کاربر نیز وجود دارد که دستگاه را در آن مدت، غیرفعال می کند. مایکروسافت هم چنین اهمیت زیادی به ابعاد سلامتی بند داده است و می توان اطلاعاتی نظیر میزان کالری سوخته شده، ضربان قلب و مدت زمان ورزش اشاره کرد.

اطلاعات مربوط به ورزش های محبوب دیگر مثل یوگا و وزنه برداری نیز در بند قرار داده شده اند و در اختیار کاربر گذاشته می شوند. آپدیت جدید مایکروسافت، از همین امروز برای «بند 2» در دسترس قرار گرفته اما هنوز وضعیت آپدیت ورژن اول بند مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • safi
    safi | ۲۱ آذر ۱۳۹۴

    هر دفعه هم اسم یکی رو میزنه لطفا سریعا پیگیری کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی