ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Smart Screen On Off؛ اپلیکیشنی برای قفل صفحه موبایل بدون نیاز به دکمه پاور

با وجود حسگرهای متعددی که این روزها در تلفن های هوشمند می بینیم، استفاده از دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن صفحه کار بسیار از مد افتاده ای به نظر می رسد! شاید همین موضوع ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

با وجود حسگرهای متعددی که این روزها در تلفن های هوشمند می بینیم، استفاده از دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن صفحه کار بسیار از مد افتاده ای به نظر می رسد!

شاید همین موضوع علت توسعه و ساخت اپلیکیشنی مثل Smart Screen On Off بوده، ابزاری که می تواند با جایگزینی حسگرها و ژست های حرکتی برای روشن و خاموش کردن صفحه، استفاده از دکمه پاور را به حداقل میزان ممکن برساند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

این اپلیکیشن تقریبا تمام روش های ممکن به غیر از دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن صفحه را در خود گردآوری کرده. به عنوان مثال، با روشن کردن حالت Shake Sensor می توانید صفحه را با لرزاندن موبایل به دفعاتی مشخص (که تعیین آن به دست خودتان سپرده شده) خاموش کنید.

Smart Screen On Off 2

البته اپلیکیشن حالات دیگری را هم در بر می گیرد، مثل استفاده از حسگر مجاورت. با فعالسازی آن می توانید صفحه موبایل را با قرار دادنش روی سطح مثلا یک میز خاموش کنید، یا اینکه با قرار دادنش در جیب شاهد خاموش شدن خودکار آن باشید.

اگر موبایلتان از دابل تپ برای بازگشایی صفحه پشتیبانی نمی کند، Smart Screen On Off استفاده از این قابلیت را هم برایتان فراهم می کند. با مراجعه به تنظیمات اپ می توانید از دابل تپ روی صفحه و حتی نوار اعلان برای روشن و خاموش کردن صفحه بهره بگیرید. استفاده از ژست های حرکتی هم آخرین روش خاموش کردن صفحه به کمک این اپلیکیشن هستند.

به غیر از حالات مختلف برای روشن و خاموش کردن صفحه، Smart Screen On Off چندین انیمیشن و صدای متنوع برای این کار هم در اختیارتان قرار داده که مطمئنا برای طرفداران شخصی سازی بسیار خوشایند خواهد بود.

این ابزار کاربردی رایگان بوده و برای اجرا به روت بودن دستگاه احتیاجی ندارد. بنابراین اگر می خواهید استفاده از دکمه پاور را به حداقل میزان ممکن برسانید، پیشنهاد می کنیم همین حالا آن را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید.

Smart Screen On Off

Smart Screen On Off

سازنده: Suriv قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • assef
    assef | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

    سلام برنامه بعدز2 دقیقه کلاغیرفعال میشه علتش چیه..ممنون

  • rezvan
    rezvan | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    برنامه خوبیه. ممنون.

مطالب پیشنهادی