ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا شیائومی Redmi 3 در راه است؟

این روزها شایعات بسیاری در مورد محصولات شیائومی شنیده می شود. تقریبا همه می دانیم که تا چند هفته دیگر، پرچمدار جدید این شرکت با نام Mi 5 قرار است معرفی و عرضه شود. براساس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ آذر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

این روزها شایعات بسیاری در مورد محصولات شیائومی شنیده می شود. تقریبا همه می دانیم که تا چند هفته دیگر، پرچمدار جدید این شرکت با نام Mi 5 قرار است معرفی و عرضه شود. براساس آخرین بروزرسانی ها، Mi 5 در تاریخ 21 ژانویه عرضه می شود اما این دستگاه تنها تلفنی نیست که شیائومی اخیرا روی آن کار کرده.

اخبار و اطلاعات مربوط به نوت بوک 12.5 اینچی شرکت که قرار است آوریل سال آینده عرضه شود هم طی چند روز اخیر بسیار شنیده شده. Redmi Note 3 و تبلت Mi Pad 2 نیز اخیرا رونمایی شده اند و حالا نوبت به محصولی جدید با نام رمز Kenzo رسیده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

براساس اطلاعات منتشر شده از طریق پایگاه داده گیک بنچ، این تلفن همراه چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 617 را در خود جای داده که هر هسته آن 1.4 گیگاهرتز سرعت دارد. پردازنده گرافیکی آدرینو 405 نیز در انجام کارهای گرافیکی به کمک خواهد آمد.

2 گیگابایت رم، اندروید 5.1 آب نبات چوبی و رابط کاربری MIUI 7 از دیگر مشخصات موبایل مورد بحث هستند. گفتنی است که تحت بنچ مارک گیک بنچ دستگاه در آزمون تک هسته ای امتیاز 1420 و در تست چند هسته ای امتیاز 3420 را از Geekbench دریافت کرده است.

Redmi 2 که ژانویه امسال معرفی شد، یک گیگابایت رم داشت اما بعدها ورژن دو گیگابایتی آن هم عرضه شد. اسنپدراگون 410 پردازنده آن بود و در مجموع مشخصات فنی آن به یک تلفن میان رده اشاره داشت. اکنون این احتمال می رود دستگاهی که در بالا به آن پراختیم جانشینی باشد برای موبایل مذکور هر چند که هنوز نمی توان به صورت قطعی عنوان کردن Kenzo همان Redmi 3 است یا خیر و برای مشخض گشتن این موضوع می بایست قدری صبر پیشه کنیم.

Xiaomi-Kenzo-Geekbench_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مسیح
    مسیح | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    مشخصات خوبی داره ولی باید از نزدیک بیادو باش کار کرد و اینکه تو ایران ای گوشیا رو خریدن ریسکه چون اگه مشکلی براش پیش بیاد قطعات پیدا کردن مکافاته و قیمت نجومیم بش اضافه کنید

  • پوریا
    پوریا | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    اگه اینجوری باشه فروش اچ تی سی وان a9 رو به مرز نابودی میبره.
    ولی چه گوشی خوبی.
    مطمین باشین قیمتش از 120 دلار کمتره.

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    جدیدا بدجور تو فاز شیائومیم از ردمی نوت 2 و 3 گرفته تا می پد 2مخصوصا نسخه ویندوزی

مطالب پیشنهادی