ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

به وسیله کینکت لباس ها را در خانه پسند کنید و سفارش دهید

تکنولوژی همه مرزها را درنوردیده و حتی به اتاق های پرو هم رسیده. مثل بازی های ویدیویی، حالا می توانید در برابر آینه هایی مخصوص بایستید و لباس مخصوص را بر تن خود ببینید، رنگ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

تکنولوژی همه مرزها را درنوردیده و حتی به اتاق های پرو هم رسیده. مثل بازی های ویدیویی، حالا می توانید در برابر آینه هایی مخصوص بایستید و لباس مخصوص را بر تن خود ببینید، رنگ مختلفی انتخاب نمایید و خرید را انجام دهید. به هر صورت، این تکنولوژی ها فقط در مراکز فروش دیده می شوند ولی اگر اکس باکس وان داشته باشید، کارتان راحت تر شده است.

با استفاده از اپلیکیشن جدیدی به نام The Mall، دوربین کنسول اکس باکس وان به نام کینکت و نرم افزاری خاص، می توانید حالا اتاق پرو مجازی خودتان را داشته باشید و پیش از خرید هر لباسی، آن را به صورت مجازی بر تن کنید.

واحد Microsoft Ventures با همکاری کمپانی تجارت الکترونیک Von Bismark واقع در دوبلین، ایرلند، این پلتفرم خرید را راه انداخته اند تا به وسیله آن، کاربر بتواند لباس خود را انتخاب کرده و سپس در برابر تلویزیون بایستد و آن را بر تن خود ببیند.

زمانی هم که پروسه انتخاب و پسند کردن به پایان رسید، می توانید به وسیله اپلیکیشن PowaTag لباس را بخرید. اگر نسخه موبایلی این نرم افزار را داشته باشید بدون دردسر قادر خواهید بود تا اطلاعات را وارد کرده و خرید را انجام دهید. اپلیکیشن The Mall در ایالات متحده منتشر شده و برندهای متعددی نظیر SoccerPro و Go2Games تحت حمایت آن قرار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • ps4
    ps4 | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    خخخخخخخ خوبه حداقل اون بیچاره هایی که به زور کینکت رو مجبور شدن بخرن یه کار جدید داشته باشن بکنن. بازی جدید که خیلی وقته براش نیومده. قابلیت حرکت بین صفحات توی ایکس باکسم که ازش حذف شده. البته فراموش کردن کار اصلی یه دستگاه و تمرکز روی چوب لباسی و اشعه ایکس به نظر بعضی فن های پشت سوخته انگار خیلی خوبه!

  • Hesam
    Hesam | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    این شهریار خودمنه فن سونیه.منظورش محصولات سونیه.سونی هروقت تونست یکی مثل کینکت بزنه بیا اینجا فن بازی کن.تو که هنوز Xbox one رو از دویست کیلومتری ندیدی میای از لگ صحبت میکنی،شایدم فکر کردی Xbox one مثل ps4 که لگ بزنه ولی نه پسرخوب ازین خبرا نیست.ذهنت درحد یک بچه دبستانیه

    • shahryar
      shahryar | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

      کلا تو‌خوبی ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی