ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار های tvOS
تکنولوژی

توسعه دهندگان تا به امروز ۲۶۰۰ اپلیکیشن برای اپل تی وی تولید کرده اند

مدت زیادی نیست که از معرفی نسل تازه Apple TV می گذرد، اما به نظر می رسد که پلتفرم سرگرمی های تصویری اپل جذابیت زیادی برای توسعه دهندگان پیدا کرده است، چرا که بر اساس ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ آذر ۱۳۹۴ | ۲۳:۰۰

مدت زیادی نیست که از معرفی نسل تازه Apple TV می گذرد، اما به نظر می رسد که پلتفرم سرگرمی های تصویری اپل جذابیت زیادی برای توسعه دهندگان پیدا کرده است، چرا که بر اساس اعلام appFigures، اپل تی وی حالا بیش از ۲۶۰۰ اپلیکیشن دارد و در مسیری قرار گرفته که احتمالا در آینده به یکی از پلتفرم های محبوب برنامه نویسان تبدیل خواهد شد.

آمارهای appFigures نشان می دهد که گروه بازی ها بیشترین تعداد را در میان این اپلیکیشن ها به خود اختصاص داده اند. حدود ۳۸ درصد از نرم افزاهای ساخته شده بر مبنای tvOS بازی هستند، گرچه ۱۰ نرم افزار محبوب Apple TV بیشتر شامل سرویس های استریم محتوا همچون Netflix یا Hulu است.

به طور دقیق از ۲۸ نرم افزار محبوب، تنها ۸ عنوان از آنها بازی هستند. واضح است که ساخت یک بازی بسیار ساده تر از تولید محتواست، بنابراین باز هم باید شاهد توسعه بازی های بیشتر برای تلوزیون اپل باشیم.

اپل تی وی جدید قابلیت های بسیاری برای تبدیل شدن به پلتفرم گیمرها را دارد. کنترلر متفاوت آن پتانسیل های فراوانی برای ساخت بازی دارد و اپل هم امید دارد تا گیمرها را مجاب به خرید این پلتفرم کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • THE VERGE
    THE VERGE | ۲۱ آذر ۱۳۹۴

    firebird@
    قطعا در شان تو‌نیست با این سوادی که تو زمینه پلتفرم های برنامه نویسی داری با یه بچه که فقط اسم یونیورسال رو شنیده و هر چی اطلاعات داره مثل طوطی از دیجیاتو میشنوه و تکرار میکنه بحث کنی

  • R3D
    R3D | ۲۱ آذر ۱۳۹۴

    45 تا كامنت و فقط 3 الي 4 تاش به مطلب مرتبط.واقعاً بايد به بعضي ها تبريك گفت خصوصاً بابت توهين هاشون.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی