ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیام های تبلیغاتی توییتر
تکنولوژی

توییتر در حال تست قابلیت نمایش توییت ها برای کسانی است که هنوز وارد حساب کاربری خود نشده اند

توییتر در تلاش است روز به روز بر مخاطبین تبلیغاتش بیافزاید. آنها در حال حاضر مشغول کار روی نمایش توییت های تبلیغاتی برای کسانی هستند که هنوز وارد حساب کاربری خود نشده اند. به این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

توییتر در تلاش است روز به روز بر مخاطبین تبلیغاتش بیافزاید. آنها در حال حاضر مشغول کار روی نمایش توییت های تبلیغاتی برای کسانی هستند که هنوز وارد حساب کاربری خود نشده اند. به این معنی که هر کس در صفحه ورود به حساب کاربری وارد شود، و یا در حال درج اطلاعات ورود باشد، با توییت های تبلیغاتی مواجه خواهد شد.

البته اعلام شده این مورد فعلا مختص وبسایت توییتر بوده و هنوز حرفی در خصوص نرم افزار توییتر در سایر پلتفرم ها به میان نیامده است.

البته بر اساس گزارش TechCrunch این مسئله فقط محدود به کاربرانی که هنوز وارد حساب خود نشده اند نیست، بلکه حتی افرادی که هرگز در این سایت ثبت نام نکرده اند را هم شامل می شود. این یعنی اگر شما در حال مشاهده پروفایل کاربر دیگری در وبسایت توییتر باشید، باز هم چنین تبلیغاتی برایتان به نمایش در خواهد آمد.

این اولین بار نیست که توییتر تلاش کرده از کاربران غیر عضو خود هم کسب درآمد کند. مدتی قبل بود که اعلام شد گوگل و توییتر توافق کرده اند توییت های محبوب در میان نتایج جستجوی گوگل به نمایش درآید.

به هر حال وقتی دوره تست این قالبت جدید پایان بیابد، احتمالا خیلی بیشتر از قبل چشمتان به توییت های تبلیغاتی خواهد خورد، حتی جاهایی که انتظارش را ندارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی