ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: شهر مدفون

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

BuriedTown

11

شهر مدفون در ارتباط با زندگی آخرالزمانی انسان ها است. زمانی که بشر به زانو درآمده و زنده ماندن دشوار شده است. در این عنوان باید برای بقای خود تلاش کنید و سرتاسر شهر بچرخید و آنچه لازم است تا کشته نشوید را پیدا کنید و آماده خطرات باشید. گرافیک سیاه و سفید و ساده بازی، برقراری ارتباط با گیم پلی را بسیار ساده کرده و سریعا در جریان بازی قرار خواهید گرفت.

BuriedTown

BuriedTown

سازنده: LOCOJOY قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 39.9 مگابایت زبان:

Gang Nations

screen520x924

خلافکارها باز هم به جان یکدیگر افتاده اند و دشمنان شان را تکه تکه می کنند. در Gang Nations باید قلمرو خود را بسازید و آن را در برابر نفوذ گروه های دیگر تبهکاری امن نگه دارید. کاری بسیار سخت که نیاز به تلاش فراوان دارد. نبردهای بزرگ و پر زد و خورد بازی یکی از جذابیت هایی هستند که شما را به سمت و سوی Gang Nations می کشاند.

Gang Nations

Gang Nations

سازنده: Playdemic قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 92.3 مگابایت زبان:

Tap the Frog Faster

screen640x640

ریبیت، این غورباقه دوست داشتنی باز هم با معماهای مختلف و جذاب بازگشته. در نسخه جدید این بازی، بخشی به گیم پلی اضافه شده که معماها در آن تمام شدنی نیستند. 12 مینی گیم غورباقه ای ساده در کنار صدها پازل مختلف، اوقات فراغت شما را پر خواهند کرد.

Tap the Frog Faster

Tap the Frog Faster

سازنده: Playmous قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 60.1 مگابایت زبان:

Aralon: Forge and Flame

screen640x640 (1)

اگر دل تان یک بازی سه بعدی و نقش آفرینی-ماجراجویانه می خواهد، Aralon: Forge and Flame بهترین بازی این هفته است که هم گیم پلی جذابی دارد و هم گرافیک خوبی. یکی از ویژگی های متفاوت بازی برای دارندگان آیفون های جدید، بهره گیری از تکنولوژی 3D Touch روی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس است.

Aralon: Forge and Flame

Aralon: Forge and Flame

سازنده: Crescent Moon Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 825 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • اوبونتو (همون sherlock tux هستم ؛ نرم افزار دیجیاتو ، لاگین نداره؛ امیدوارم خیلی زود حل بشه)
    اوبونتو (همون sherlock tux هستم ؛ نرم افزار دیجیاتو ، لاگین نداره؛ امیدوارم خیلی زود حل بشه) | ۲۱ آذر ۱۳۹۴

    واقعا ممنون
    بازی آرالون عالی بود
    دنبال چنین بازی هایی میگردم

مطالب پیشنهادی