ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مراسم The Game Awards امسال، بیش از 2.3 میلیون بیننده را به خود جذب کرد

سال گذشته، اولین دوره از مراسم The Game Awards توانست با جذب حدود 2 میلیون تماشاگر، رکورد خوبی از خود به جای بگذارد. به گفته جف کیلی، تهیه کننده و مجری این مراسم، The Game ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

سال گذشته، اولین دوره از مراسم The Game Awards توانست با جذب حدود 2 میلیون تماشاگر، رکورد خوبی از خود به جای بگذارد. به گفته جف کیلی، تهیه کننده و مجری این مراسم، The Game Awards امسال حتی بهتر از پیش عمل کرده است و با رشد 20 درصدی، 2.3 میلیون نفر در سراسر جهان به تماشای آن نشسته اند.

با توجه به همین موفقیت، کیلی اعلام کرد که سومین دوره از مراسم The Game Awards قطعا در سال 2016 به نمایش در خواهد آمد؛ اما تاریخ و محل دقیق برگزاری آن هنوز مشخص نیست.

جف کیلی در مصاحبه اخیر خود گفته که امید زیادی به مراسم The Game Awards ماه دسامبر سال آتی میلادی دارد و مطمئن است که می تواند مخاطبان بیش تری را به خود جذب کند. برای مثال، کیلی گفته که ممکن است در روز برگزاری مراسم، تورنومنت eSports نیز برگزار شود تا هیجان کار بالا رود.

در هر صورت، مراسم The Game Awards امسال، چندی پیش برگزار شد و بازی The Witcher 3: Wild Hunt توانست جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند. عدم حضور کوجیما در مراسم و نیز دیر اعلام شدن برنده های دو دسته بندی مختلف، از جمله حواشی این مراسم به شمار می رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۱ آذر ۱۳۹۴

    خیلی هم عالی امیدوارم روز به روز بهتر و عالی تر بشه / صنعت گیم به همچین مراسمی نیاز داره / تا الان نزدیک به 70 ساعت بازی عالی ori رو بازی کردم ، فوق العاده است کاملا حقش بود جایزه

مطالب پیشنهادی