ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

الکترونیک آرتز بخش ورزش های الکترونیک را به رهبری پیتر مور راه اندازی می کند

پیتر مور، مدیر ارشد عملیاتی شرکت بزرگ الکترونیک آرتز به زودی مدیریت بخش کاملا جدید و پر بازدهی از این شرکت را به عهده خواهد گرفت. الکترونیک آرتز قصد دارد تا برای اولین بار، بخش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

پیتر مور، مدیر ارشد عملیاتی شرکت بزرگ الکترونیک آرتز به زودی مدیریت بخش کاملا جدید و پر بازدهی از این شرکت را به عهده خواهد گرفت. الکترونیک آرتز قصد دارد تا برای اولین بار، بخش جدیدی برای ورزش های الکترونیک تحت عنوان «گیمینگ رقابتی» تشکیل دهد.

براساس خبری که توسط اندرو ویلسون جوان، مدیرعامل شرکت منتشر شد، بخش EA Competitive Gaming، قدم اخیر شرکت در قرار دادن بازیکنان در وهله اول است. اندرو ویلسون از ابتدای مدیریت خود تاکید ویژه ای روی گیمرها داشت و هر بار سعی دارد تاکید خود روی این مسئله را اعلام کند.

در این بیانیه آمده که برگزاری مسابقات و حواشی بازی هایی نظیر بتلفیلد، فیفا، Madden NFL و ... حالا بر عهده این گروه خواهد بود. طی سال های اخیر، توسعه دهندگان بازی های ویدیویی رقابتی در پی اثبات اهمیت خود بوده اند و اقدام اخیر الکترونیک آرتز نشان می دهد که ورزش های الکترونیکی حالا به قطبی انکار نشدنی تبدیل شده است.

اهداف بخش جدید با سه واژه توصیف شده است: رقابت، اجتماع، سرگرمی. ایجاد ارتباط میان جامعه گیمرها و برگزاری مسابقات عمده فعالیت بخش جدید خواهند بود. پیتر مور تا پایان سال مالی 2016 که مارس سال آینده به پایان می رسد به فعالیت کنونی خود ادامه می دهد و پس از آن به سراغ EA Competitive Gaming خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی