ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فولکس واگن احتمالاً نسخه جدید و الکتریکی ون های نوستالژیک خود را در CES 2016 معرفی خواهد کرد

بدون تردید ظاهر نوستالژیک Microbus های فولکس واگن را به خاطر می آورید، خودروهای ون با طراحی جذاب و دوست داشتنی که سالهاست شایعات، از تصمیم سازنده برای ارائه مدل جدید آن حکایت دارد. فولکس واگن در سال ۲۰۰۱ ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

بدون تردید ظاهر نوستالژیک Microbus های فولکس واگن را به خاطر می آورید، خودروهای ون با طراحی جذاب و دوست داشتنی که سالهاست شایعات، از تصمیم سازنده برای ارائه مدل جدید آن حکایت دارد.

فولکس واگن در سال ۲۰۰۱ یک مدل مفهومی از Microbus جدید خود را معرفی کرد و ۱۰ سال پس از آن، نسخه الکتریکی این خودروی مفهومی نیز به نام Bulli رونمایی شد.

شرکت آلمانی مدتی پیش از تصمیم خود برای ارائه یک خودروی الکتریکی تازه در نمایشگاه CES 2016 پرده برداشت، موضوعی که موجب شده این شایعه قوت بگیرد که محصول مورد بحث، همان مدل جدید Microbus خواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

فولکس واگن همچنین عکسی از محصول تازه منتشر کرده که هرچند تنها بخشی از نمای روبروی خودرو در آن مشاهده می شود، اما شباهت های بسیار زیاد این تصویر به خودروی مفهومی Bulli که در سال ۲۰۱۱ رونمایی شده بود غیر قابل چشم پوشی هستند.

rsz_volkswagen-2016-ces-electric-car-teaser-photo-970x0
پوستر منتشر شده از خودروی الکتریکی فولکس واگن

این موضوع ضمناً با مصاحبه سخنگوی خودروساز آلمانی با نشریه Autocar نیز تطابق دارد که در آن گفته بود طراحی مدل جدید Microbus از سه خصوصیت اصلی مدل قدیمی پیروی خواهد کرد، نخست مدل طراحی بخش پشتی به شکل D-Pillar، سپس طراحی مستطیل شکل بخش میانی و در نهایت طراحی تخت در قسمت جلوی اتومبیل.

vw-bulli-concept-01-970x0
خودروی مفهومی Bulli فولکس واگن

در پایان لازم است بدانید شرکت فولکس واگن مدتی پیش به دلیل تقلب در نتایج مربوط به استانداردهای آلایندگی موتورهای دیزلی محصولات خود، یکی از بزرگترین رسوایی های صنعت در زمینه صدمه به محیط زیست را رقم زده بود و حالا این خودروی الکتریکی، چه مدل جدیدی از Microbus باشد و چه نباشد، نقش مهمی در ترمیم وجهه یکی از بزرگترین شرکت های اتومبیل سازی در جهان ایفا خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • R3D
    R3D | ۲۱ آذر ۱۳۹۴

    این فقط یه سمبل صلح کم داره (Peace Symbol) اون وقت میشه محبوب قلب ها. :D

    • pouya
      pouya | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

      خخخخ, موافقم :دی ولی کاش طراحیش مثل قبل بود, باحال تر میشد, ولی خب اینم طراحی جدیده دیگه

مطالب پیشنهادی