ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

موتورسواران بی باک؛ معرفی بازی Stickman Trials

استیکمن ورزشکار، استیکمن قاتل و حالا استیکمن بدلکار؛ این آدمک های شگفت انگیز از پس هر کاری بر می آیند. استودیوی Creative Mobile پس از تجربه موفق عنوان مسابقه ای Nitro Nation Stories، حالا استیکمن ها را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

استیکمن ورزشکار، استیکمن قاتل و حالا استیکمن بدلکار؛ این آدمک های شگفت انگیز از پس هر کاری بر می آیند. استودیوی Creative Mobile پس از تجربه موفق عنوان مسابقه ای Nitro Nation Stories، حالا استیکمن ها را دست مایه ساخت بازی جدیدش قرار داده. در Stickman Trials باید سوار بر انواع موتور و دوچرخه، از موانع خطرناکی که پیش روی شماست به سلامت گذر کرده و از مهلکه جان سالم به در ببرید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

استودیوی کریتیو موبایل که همیشه به ساخت بازی های خوش گرافیک مشهور بوده، در Stickman Trials هم سنگ تمام گذاشته و یکی از چشم نوازترین بازی های رکوردی را برای شما به ارمغان آورده است.

Stickman Trials 2

بازی بیش از 150 مرحله دارد که در اتمسفرهای متنوعی تجربه شان می کنید؛ از کوهستان و جنگل گرفته تا پیست های معلق خارج از جو زمین. کلیه استیج ها و موانع قرار گرفته در آنها پویا هستند، به این معنی که به شما واکنش نشان می دهند.

مثلا وقتی در حال پرش از روی یک مانع هستید، ممکن است بمبی در زیرش بترکد، یا اینکه در پیست های فضایی یک شهاب سنگ بزرگ و وحشی به سمت تان حمله ور شود!

حفظ تعادل موتور و دوچرخه (که همه جوره اش را در بازی می بینید) مهم ترین کاریست که در Stickman Trials باید انجام دهید، و از آنجا که سیستم کنترل بازی برمبنای قوانین فیزیک واقعی پایه گذاری شده، اصلا کار راحتی نخواهید داشت.

Stickman Trials 3

هر چه بتوانید استیج ها را در زمان کوتاه تری به پایان برسانید و حرکات نمایشی زیباتری انجام دهید، جایگاه بهتری در جدول رده بندی جهانی بازی بدست می آورید. البته هیچ حالتی در بازی به اندازه مالتی پلیر اینترنتی امتیازآور و جذاب نیست، پس برای اینکه موتورهای بهتری بخرید از مسابقات آنلاین Stickman Trials غافل نباشید.

Stickman Trials مثل بازی های دیگر استودیوی کریتیو، انحصارا برای پلتفرم اندروید منتشر شده و ظاهرا خبری از ارائه نسخه iOS یا ویندوزفون برای آن نیست. بازی را می توانید از گوگل پلی دانلود کنید، اما اگر از این طریق موفق نشدید، توصیه می کنیم برای دانلود فایل apk و دیتا به این آدرس اینترنتی مراجعه کنید.

Stickman Trials

Stickman Trials

سازنده: Creative Mobile Publishing قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 188 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali davood
    ali davood | ۲۲ آذر ۱۳۹۴

    لا مصب حجمش چقد کمه..!!

مطالب پیشنهادی