ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپنسر: بعد از اکس باکس وان باز هم کنسول خواهیم ساخت

فیل اسپنسر در گفتگوی اخیر خود با وبسایت ورج در مورد اکس باکس وان و آینده برند اکس باکس تحت مالکیت مایکروسافت سخن گفت و در پاره از سخنان خود به ساخت کنسولی دیگر، پس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

فیل اسپنسر در گفتگوی اخیر خود با وبسایت ورج در مورد اکس باکس وان و آینده برند اکس باکس تحت مالکیت مایکروسافت سخن گفت و در پاره از سخنان خود به ساخت کنسولی دیگر، پس از اکس باکس وان اشاره کرد.

وی می گوید: «اکس باکس مهم ترین دستگاه گیمینگ کمپانی است و هیچ شکی در آن نیست. ما همچنین می دانیم که میلیون ها و میلیون ها گیمر هستند که از طرق دیگر به مایکروسافت دسترسی دارند، چه ویندوز باشد، چه تلفن همراه شان و چه اسکایپ. می تواند هر روز چیزهای مختلفی باشد. به عنوان مدیر بخش گیمینگ مایکروسافت، به این فکر می کنم که چطور مشتریان حس پشتیبانی و تعهد پیدا کنند، مثل طرفداران اکس باکس که یک کنسول بازی دارند.»

وی در مورد ویندوز می گوید قابلیت انجام بازی های اکس باکس وان روی پی سی ویندوز 10، تلاش کمپانی در جهت گسترش جمعیت کاربران است. اسپنسر در لفافه می گوید که محتوایی هم برای پی سی گیمرها دارند اما تمام تعهد وی نسبت به اکس باکس وان و محتوای این کنسول خواهد بود.

در انتها به کنسول نسل بعد اشاره می شود: «کاملا انتظار دارم که کنسول دیگری از سوی ما ببینید. بهترین مشتریان ما، مشتریان کنسول اکس باکس هستند و من می خواهم آن ها را با اکس باکس وان و یا هر چه در آینده انجام می دهیم سرگرم نگه دارم.»

حین عرضه اکس باکس وان این خبر به گوش می رسید که شاهد عرضه آخرین کنسول مایکروسافت هستیم و از این به بعد همه چیز به سوی ابری شدن پیش می رود و پلتفرم اکس باکس هم ابری خواهد شد. با عرضه ویندوز 10 که آخرین ویندوز لقب گرفته، این شایعات قوت گرفت و حالا اسپنسر مهر تکذیب روی تمامی این اخبار می زند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • پویا
    پویا | ۹ دی ۱۳۹۴

    ایکس باکس وان ازهمه بهتره ازنظر همه چی بازی های انحصاری هاش - قابلیت هاش - کنیکت- اجرا شدن بازی های ایکس باکس 360 باکیفیت بالا تر

  • shahryar
    shahryar | ۲۲ آذر ۱۳۹۴

    شکست ینی ایکس باکس ۳۶ یکسال زودتر عرضه شد
    شکیت ینی ایکس باکس نصف پلی استیشن قیمت داشت
    شکست ینی ایکس باکس ۵ سال زودتر هک شد
    شکست بنی ایکس باکس سه چراغه شد
    شکست ینی اخر نسل هفتم با اختلاف ده میلیون کمتر فروخت
    شکست ینی گرافیک ایکس باکس ضعیف تر بود

  • shahryar
    shahryar | ۲۲ آذر ۱۳۹۴

    اسپنسر : نسل بعد باز هم زیر پلی استیشن خواهیم بود :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی