ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Speed Guess – Something؛ حدس کلمات با کشیدن نقاشی

اگر خوب نقاشی می کشید، و فکر می کنید که از دوستانتان باهوش ترید، بازی Speed Guess - Something یک چالش عالی برای شماست. در این بازی رقابتی آنلاین که توسط کمپانی مشهور زینگا طراحی شده، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر خوب نقاشی می کشید، و فکر می کنید که از دوستانتان باهوش ترید، بازی Speed Guess - Something یک چالش عالی برای شماست. در این بازی رقابتی آنلاین که توسط کمپانی مشهور زینگا طراحی شده، باید نام چیزهای مختلف را در یک بازه زمانی مشخص با تماشای نقاشی آنها حدس بزنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با روند بازی های سبک Trivia مثل کوئیز آپ که آشنائید؟ اگر پاسختان مثبت است، در Speed Guess - Something هم تجربه ای مشابه چنین بازی هایی را خواهید داشت، با این تفاوت که این بار به جای سوالات چهارگزینه ای، باید با تماشای نقاشی پاسخ چیستان ها را حدس بزنید.

Speed Guess - Something 2

این بازی رقابتی آنلاین دو حالت مسابقه دارد، یکی حدس سریع و دیگری مسابقه نقاشی. در مسابقه نقاشی چند گزینه برایتان به نمایش در می آید که باید آنها را ترسیم کرده و به حریف آنلاین خود نمایش بدهید تا او از طریق نقاشی شما، پاسخ چیستان را حدس بزند. بر عکس این حالت را هم در راند بعدی تجربه می کنید.

اما در Speed Guess یا حدس سریع اوضاع کمی متفاوت است. شما و حریف، که می تواند یک غریبه یا دوست فیسبوکی تان باشد باید در پنج راند، نقاشی هایی که بازی برایتان ترسیم می کند را به سرعت حدس بزنید و نام چیزی که در نقاشی است را در فیلد خالی بازی بنویسید. در پایان پنج راند، کسی برنده است که با سرعت بیشتری نقاشی ها را حدس زده باشد.

اگر نقاش ماهری باشید، هم از کشیدن نقاشی در بازی لذت می برید و هم حریف را برای حدس بهتر چیستان راهنمایی خواهید کرد، و راهنمایی بهتر در Speed Guess - Something برایتان سکه و امتیاز بیشتری به ارمغان می آورد.

این بازی رقابتی خلاقانه را می توانید به رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید. در صورتی که موفق به دانلود نسخه اندروید نشدید، می توانید از این لینک و به طور مستقیم فایل apk را بگیرید.

Speed Guess - Something

Speed Guess - Something

سازنده: .Zynga Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 43 / 35 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • اوبونتو
    اوبونتو | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    ممنون از آقای بیگ زاده بابت معرفی این مدل از بازی فکری

مطالب پیشنهادی