ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سواچ و پتنت هایی که حکایت از ساخت یک پوشیدنی هوشمند را از سوی آن دارند

نخستین تلاش سواچ برای ورود به بازار ساعت های هوشمند، بسیار ناامید کننده بود. بلامی (همان اسمارت واچ نه چندان موفق) صرفا یک ساعت مچی معمولی است که یک چیپ NFC برای انجام پرداخت های موبایلی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

نخستین تلاش سواچ برای ورود به بازار ساعت های هوشمند، بسیار ناامید کننده بود. بلامی (همان اسمارت واچ نه چندان موفق) صرفا یک ساعت مچی معمولی است که یک چیپ NFC برای انجام پرداخت های موبایلی در خود حمل می کند.

حالا اما مشخص گردیده که کمپانی سوئیسی مورد بحث قصد دارد گجتی به مراتب جذاب تر را در آینده نزدیک ارائه نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گزارش تازه ای که توسط بلومبرگ منتشر گردیده نشان می دهد که سواچ در ماه های اخیر حسابی پرمشغله بوده و پتنت های زیادی را به ثبت رسانده و طرح اولیه محصولی را تهیه کرده که احتمالا به زودی ساخته خواهد شد.

پتنت های ثبت شده از سوی این شرکت بیشتر روی «سخت افزار» ساعت تاکید دارند و علاوه بر این به انواع تازه ای از حسگرها و تکنولوژی باتری اشاره می کنند. روی هم رفته باید بگوییم که حدودا 173 پتنت از سوی این کمپانی سوئیسی به ثبت رسیده هرچند که برنامه های آتی آن برای پتنت های یاد شده مشخص نیست.

swatch-bellamy

swatch-logo

swatch-touch1

احتمال می رود که سواچ خود را برای عرضه ساعت هوشمند اختصاصی اش آماده کند و این بار تصمیم گرفته حسگرهای دنبال کننده حرکت، نمایشگر و پشتیبانی از اپلیکیشن ها را هم به محصول نهایی اش بیافزاید و آنطور که از ظاهر امر بر می آید این شرکت برآن شده تا بدون نیاز به همکاری با یکی از غول های صنعت تکنولوژی، پوشیدنی مختص به خود را تولید کند.

اما شاید هم سواچ تلاش دارد همچنان از شرکت های دیگر پول در بیاورد و این پتنت ها معنا و مفهوم خاصی نداشته باشند؛ محض اطلاع تان باید بگوییم که شرکت مورد بحث با ثبت این پتنت ها می تواند پول خوبی را از محل اعطای مجوز استفاده آنها به ساعت سازهای رقیبش به جیب بزند، هرچند که به احتمال قوی تر، تصمیم گرفته نسخه جایگزین قدرتمندتری را برای Bellamy بسازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی