ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات مربوط به معرفی گلکسی A9 پیش از رونمایی رسمی توسط سامسونگ لو رفت

سامسونگ اخیرا سه دستگاه موبایل جدید را از سری گلکسی A خود معرفی کرده؛ نسل دوم گلکسی A3، مدل A5 و در نهایت A7. هر سه این تلفن های همراه از فلز ساخته شده اند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۸

سامسونگ اخیرا سه دستگاه موبایل جدید را از سری گلکسی A خود معرفی کرده؛ نسل دوم گلکسی A3، مدل A5 و در نهایت A7. هر سه این تلفن های همراه از فلز ساخته شده اند و تا حدودی شکل و شمال گلکسی اس 6 را در ذهن تداعی می کنند که در ماه مارس رونمایی شد.

سامسونگ علاوه بر این دستگاه ها نسخه دیگری از موبایل گلکسی A8 را هم معرفی کرده، هرچند که این محصول صرفا به بازار ژاپن عرضه شده و مشخص نیست که آیا به سایر کشورهای دنیا نیز صادر می شود یا خیر.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حالا خبر رسیده که مشخصات یک تلفن هوشمند دیگر از سری گلکسی A سامسونگ به نام گلکسی A9 فاش شده. این محصول هم بنچمارک AnTuTu را پشت سر گذاشته و هم اینکه چندی پیش لیستی از مشخصات و امکاناتش در داخل سایت رسمی سامسونگ منتشر گردید.

همین اتفاقات نشان می دهند که تا زمانی معرفی گلکسی A9 زمان زیادی باقی نمانده، اما تا آن موقع بهتر است شما را در جریان اطلاعات تازه ای قرار دهیم که امروز از این محصول منتشر شد.

ماجرا از این قرار است که بیانیه خبری رسمی سامسونگ برای معرفی تلفن هوشمند مورد بحث عمدا یا سهوا منتشر شده و این اطلاعات علاوه بر اینکه طراحی کلی دستگاه را نشان می دهند، حاوی مشخصات و امکانات کلی در نظر گرفته شده برای آن هستند.

با نگاهی به تصاویر فاش شده می توان اینطور نتیجه گرفت که A9 تاحدود زیادی شبیه به محصولات هم خانواده اش است و آنطور که در لیست مشخصاتش آمده با یک فبلت شش اینچی روبرو خواهیم بود.

این موبایل دارای یک نمایشگر فول اچ دی (با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل) Super AMOLED است و در کنار این، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (با امکان ارتقاء تا 128 گیگابایت از طریق کارت حافظه میکرو اس دی) را در خود جای داده است.

توان پردازشی گلکسی A9 را هم یک چیپست 64 بیتی هشت هسته ای اسنپدراگون 620 تامین خواهد کرد که سرعت کلاکی برابر با 1.8 گیگاهرتز دارد و یک کارت گرافیک Adreno 510 را در خود جای داده است.

عکس برداری و فیلم برداری این دستگاه هم به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی محول گردیده و برای برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی در قسمت جلوی بدنه آن تعبیه شده است.

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده برای گلکسی A9 انرژی مورد نیازش را تامین خواهد کرد، ضمن آنکه به خاطر پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع (به احتمال زیاد Quick Charge 3.0 کوالکام) در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ خواهد شد.

انتظار می رود که در هر دو طرف بدنه این موبایل از پنل های شیشه ای استفاده شده باشد و سیستم عامل از پیش نصب شده روی آن هم همان اندروید 5.1.1 باشد که به رابط کاربری تاچ ویز مزین گردیده است.

با در نظر داشتن سطح اطلاعات و جزئیات لو رفته از این دستگاه پیش بینی می شود که این موبایل دست کم تا پایان سال جاری میلادی معرفی شود هرچند که مشخص نیست آیا امکان خریدش هم در این بازه زمانی فراهم خواهد بود یا خیر. این موبایل در رنگ های مشکی، سفید و طلایی موجود خواهد بود با این همه، انتظار می رود که نسخه های دیگری از آن نیز عرضه گردند.
در ادامه اما، ویدئویی هم از گلکسی A9 منتشر شده که به مقایسه آن با مدل گلکسی A7 محصول سال 2016 می پردازد. مشخصات ظاهری دستگاه ظاهرا با آنچه در بالا به آن اشاره شد مطابقت می کند، منتها با این تفاوت که اینترفیسش با چیزی که پیشتر در سایر تلفن های هوشمند سامسونگ دیده بودیم فرق دارد و آیکون ها شکلی مسطح تر دارند.
این مساله می تواند دو علت داشته باشد: نخست استفاده از تم های ارائه شده از سوی شرکت های شخص ثالث روی مدلی که در ویدئو به نمایش در آمده و دیگری تغییراتی که سامسونگ روی رابط کاربری خود اعمال کرده تا آن را برای نمایشگر 6 اینچی این دستگاه بهینه نماید.

Galaxy-A9-leak_1

Galaxy-A9-leak_3

Galaxy-A9-leak_4

Galaxy-A9-leak_5

Galaxy-A9-leak_6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • jack sparrow
    jack sparrow | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    چرا سامسونگ یه 4.7 دُرُس درمون نمی زنه a3 که چنگی به دل نمی زنه امیدوارم سامسونگ یه گگوشی 4.7 خوب بزنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی