ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نقشه راه HTC‌ برای ارتقا تلفن های هوشمندش به اندروید مارشملو لو رفت

مارشملو جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید به شمار می رود و با اینکه امکانات جدید قابل ملاحظه ای در آن ارائه شده اما تا به امروز تلفن های هوشمند اندکی توان استفاده از آن را پیدا کرده ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

مارشملو جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید به شمار می رود و با اینکه امکانات جدید قابل ملاحظه ای در آن ارائه شده اما تا به امروز تلفن های هوشمند اندکی توان استفاده از آن را پیدا کرده اند و بسیاری از کاربران منتظر ارائه ی به روز رسانی مرتبط به این نسخه از پلتفرم یاد شده توسط شرکت سازنده ی اسمارت فون خود هستند.

در همین راستا امروز جدولی توسط برخی از منابع به بیرون درز یافته که حداقل تکلیف کاربران موبایل های HTC را مشخص می کند و معین می سازد کدامیک از تلفن های هوشمند این برند در چه زمانی قادر خواهند بود به اندروید مارشملو ارتقا پیدا کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پس از اطلاعاتی که حالا در دسترس داریم باید بگوییم اگر مالک یکی از اسمارت فون های HTC‌ هستید شانس بالایی وجود دارد که موبایل تان به اندروید ۶.۰ ارتقا یابد، هر چند که برای دریافت این به روز رسانی شاید بنا باشد قدری بیش تر از حد معقول و معمول منتظر بمانید. البته برخی از تلفن های هوشمند تایوانی ها نیز قرار نیست دیگر هرگز آپدیت شوند و از همین رو می توان گفت دیر به روز شدن بهتر از اصلاً به روز نشدن است.

در ضمن باید یادآوری کرد که این جدول را فردی با نام کاربری @LlabTooFeR توئیت کرده اما می توان به عنوان یک منبع موثق به آن اعتماد نمود زیرا قبلا هم چنین پست هایی ارسال کرده بوده و کاملا هم درست از آب در آمده بوده اند. با استناد به این اطلاعات و اسکرین شات هایی که در انتهای پست می توانید مشاهده نمائید، بیشتر اسمارت فون های تازه از راه رسیده به این نسخه از اندروید آپدیت خواهند شد.

برخی از دیوایس های آنلاک همانند One M8 نیز از هم اکنون قادر به دریافت پلتفرم مورد بحث هستند. پرچمدار حادثه ساز شرکت تایوانی یاد شده، یعنی One M9 نیز طبق برنامه زمان بندی گشته اوایل ماه جاری میلادی در جایگاه بعدی دریافت کننده های فهرست جای گرفته است.

گفته می شود، دیگر دیوایس های برند مذکور همانند موبایل های سری باترفلای یا دیزایر در حوالی تابستان سال آینده به مارشملو آپدیت خواهند شد.

در آخر هم باید اشاره کنیم مسئول بخش مدیریت تولید محصولات، آپدیت شدن موبایل One A9 به مارشملو را تا آخر ماه جاری میلادی تائید نموده و این در حالیست که در اسکرین شات زیر تاریخ این به روز رسانی ماه ژانویه اعلام گشته.

برای دانستن اینکه این اطلاعات تا چه اندازه صحت دارند فقط باید منتظر ماند و دید آیا HTC آنها را تایید یا تکذیت می نماید و یا اینکه تا آخر سال جاری میلادی جدیدترین موبایل این شرکت به نسخه 6 به روز رسانی خواهد شد یا خیر.

برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ روی آن کلیک کنید.
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ روی آن کلیک کنید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • امین
    امین | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    لو رفت چیه؟ تیتر جنجالی میخواین بزنین؟
    خود htc وضعیت انتشار آپدیت ها رو به روز کرده و منتشر کرده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی