ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در حال توسعه یک دستیار مجازی جدید است [شایعه]

چند سال پیش، وقتی اپل سیری را معرفی کرد، سامسونگ به سرعت اعلام نمود که با دستیار صوتی اختصاصی اش به نام S Voice به این حوزه ورود پیدا خواهد کرد. سه سال از آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

چند سال پیش، وقتی اپل سیری را معرفی کرد، سامسونگ به سرعت اعلام نمود که با دستیار صوتی اختصاصی اش به نام S Voice به این حوزه ورود پیدا خواهد کرد.

سه سال از آن زمان گذشته و حالا قطعا S Voice به لحاظ عملکرد ابدا قابل قیاس با مواردی نظیر سیری، کورتانا و گوگل ناو نیست اما تردیدی نخواهد بود که اوضاع به این منوال نخواهد ماند و این شرکت کره ای تمام تلاشش را برای رفع کمبودها خواهد کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس توئیتی که اخیرا از سوی Sleaknow@ منتشر شده ظاهرا این شرکت کره ای قصد دارد یک دستیار مجازی کاملا جدید را ارائه کند. در توئیت یاد شده ادعا گردیده که «سامسونگ مشغول توسعه یک دستیار مجازی جدید برای دستگاه هایش است. این دستیار براساس اپلیکیش S Voice توسعه خواهد یافت و مشخصه هایی نظیر موتور جستجو و اعلان های هوشمند برایش در نظر گرفته شده است.»

بر همین اساس به نظر می آید که سامسونگ همچنان تا اندازه ای به S Voice متکی خواهد بود. متاسفانه جدای از طرح هایی که شایعه انجامشان به گوش می رسد و همچنین در نظر گرفته شدن یک موتور جستجوی بهتر برای این دستیار جزئیات دیگری در رابطه با آن موجود نیست و نمی دانیم که آیا به سخت افزار وابسته خواهد بود یا خیر؛ بدان معنا که مشخص نیست آیا تنها جدیدترین تلفن های هوشمند سامسونگ از آن بهره می برند یا اینکه به عنوان آپدیت در اختیار دیگر دستگاه های قدیمی این شرکت نیز قرار می گیرد.

گفتنی است که سیری هم با محدودیت های سخت افزاری از این دست روبرو بوده است و در زمان عرضه، تنها آیفون 4 اس می توانست از آن بهره بگیرد و مدل های قدیمی تر آیفون امکان استفاده از آن را نداشتند.

در مورد زمان عرضه هم باید بگوییم، اگر شایعات منتشر شده در این باره صحت داشته باشند، رونمایی از دستیار صوتی جدید سامسونگ همزمان با گلکسی اس 7 صورت خواهد گرفت که براساس جدیدترین شایعات در ماه های دی یا بهمن اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • آرمان
    آرمان | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    سامسونگ پلاستیکی وقتشه دیگه بیای پایین بنجل ساز کره ای خخ

  • bawar
    bawar | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    نە سنسور اثر انگشت سامسونگ مثل iphone6s اپل میشە
    نە s voice سامسونگ مثل سیری اپل میشە
    در آیندە force touch سامسونگ باز هم نمیتونە مثل 3d touch آیفونهای اپل بشە
    پس بی خیال متقلبها بشید!!

    • M
      M | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

      خاک تو سرت با این ادبت که شعور دنیای مجازی نداری تو را چیکار به این چیزها

    • arwp
      arwp | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

      فورس تاچ که واسه سامسونگ شوخی بیش نیست:))) چون خیلی وقته که روی گلکسی نوت ها هست سخت افزارش و طبق معمول اپل اومده قابلیت های جدید بهش اضافه کرده و شده انقلاب! حسگر اثر انگشتم اپل دزدید از بقیه و به نحو بهتری پیادش کرد که باز شد انقلاب از دید اپلیا! حالا اینکه اولین بار سامسونگ بود که دوال ویندو رو آورد به دستگاه های موبایل و اپل اسکی رفت به کنار! اینکه شاخه فبلت ها رو سامسونگ ایجاد کرد و اپل اسکی رفت به کنار! اینکه از رو تکنولوژی های ال تی ای سامسونگ که کاملا حیاتی هستن (نه مثل گوشه گرد گوشی!! ) و با وتو اوباما جون سالم به در برد به کنار! اینکه عینا پاپ آپ ویدیو رو از سامسونگ کپی کرد اونم به کنار! اصلا عزیزم سامسونگ به کنار! کپی هاش از روی اندروید و نوتیفیکیشن سنتر و ویجت و اینا هم به کنار! فقط خواهش میکنم مثل آی شیپ ها نباشید!! اینقدر طرفدار با معلومات و منطقی اپل دیدم که گفتن نداره اما آی شیپ هم فراوونه! لطفا مثل گروه اول باشید! ؛ )
      اسیر تبلیغات بودن بد دردیه!

    • بازنده ی قهرمان
      بازنده ی قهرمان | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

      یکی از افتخارای اپل هم طرفدارایی مثل شماست...

مطالب پیشنهادی