ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Worldscope Webcams؛ تماشای تصاویر زنده وب کم هایی از سراسر دنیا

آیا آسمان برلین بارانی است؟ در ونکوور تگرگ می بارد؟ درست است که شهروندان جاکارتا از شدت گرما در حال عرق ریختن اند؟ با نصب اپلیکیشن Worldscope Webcams نه تنها می توانید به پاسخ این سوالات برسید، بلکه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

آیا آسمان برلین بارانی است؟ در ونکوور تگرگ می بارد؟ درست است که شهروندان جاکارتا از شدت گرما در حال عرق ریختن اند؟ با نصب اپلیکیشن Worldscope Webcams نه تنها می توانید به پاسخ این سوالات برسید، بلکه می توانید وضعیت آب و هوای این شهرها را به طور زنده و از طریق وب کم های عمومی نصب شده در سراسر آنها تماشا کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با این اپلیکیشن، می توانید به تماشای تصاویر زنده بیش از 30 هزار وب کم در شهرهایی از سراسر دنیا بنشینید. بعضی از این تصاویر به صورت زنده استریم می شوند، اما بخش اعظم آنها را به شکل اسکرین شات های مقطعی و به روز شونده مشاهده می کنید.

Worldscope Webcams 2

Worldscope Webcams بیش از آنکه یک اپلیکیشن لایو استریمینگ باشد، یک ابزار عالی برای هواشناسی است که با آن می توان به پیش بینی دقیقی از وضعیت جوی شهرهای مختلف دنیا پرداخت. از این امکان مثلا می توانید برای چک کردن آب و هوای شهر مقصد پیش از یک مسافرت هوایی یا جاده ای بهره بگیرید.

وب کم های این اپلیکیشن را می توانید بسته به شهرها جستجو کنید و با پیدا کردن آنها روی نقشه، به غیر از تماشای تصاویر زنده، به اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت هوای فعلی و پیش بینی وضعیت جوی در پنج روز آینده دست یابید.

در این اپ ضمنا می توانید وب کم های مورد علاقه تان را بوکمارک کنید تا برای مراجعات بعدی، دیگر احتیاجی به جستجوی آنها نداشته باشید. همچنین از تصاویر این وب کم ها می توانید به عنوان عکس پس زمینه موبایل اندرویدی تان استفاده کنید که با بروزرسانی وب کم، پس زمینه تان هم مرتب تغییر کند.

استفاده از Worldscope Webcams رایگان است و می توانید آن را از گوگل پلی یا از این لینک به طور مستقیم دریافت کنید.

Worldscope Webcams

Worldscope Webcams

سازنده: Infosit قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • علی
    علی | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    مطلب به این خوبی گیر آوردید گذاشتید دمتون گرم ، ولی ناموصن شما ک میدونید این واسه ما فیلتره چرا لینک مستقیم نمیذارید ؟ پدرم در اومد با قندشکن هم دانلود نشد .

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

      لطفا مطالب رو کامل بخونید، لینک مستقیم هم گذاشتیم اما ظاهرا شما متوجه نشدید.

  • سامان
    سامان | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    در iOS اپليكيشن Cam On هست كه توسط آن، وب كم هاي مختلفي را از نقشه جهان مي توان انتخاب كرد. ظاهرا وقتي مجاني بوده نصب كرده ام. الان نسخه كامل آن پولي است.
    اما يك اپ رايگان هم هست به نام Abbey Road كه فقط وب كم همين تقاطع معروف را در لندن نشان مي دهد و صدا هم دارد. من خيلي از اپ اخير خوشم مياد. ضمنا مرسوم هست كه بچه ها در اين تقاطع سر به سر خودروها مي گذارند و مانع عبور آنها مي شوند.
    اخيرا هم از اپ Priscope استفاده مي كنم كه نمي دانم چرا در ايران چندان طرفدار ندارد.

  • mansour
    mansour | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    سلام ..میخواهم در خصوص گرم شدن کره زمین بگم باتوجه به تحقیفات بعمل آمده تا ده ویا پانزده سال آینده بیش از دوازده ملیون نفر جون خود را بخاطر همین پدیده از دست میدهند.ن

مطالب پیشنهادی