ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کسب امتیازی فوق العاده در بنچ مارک آنتوتو توسط پرچمدار بعدی کمپانی LeTV

LeTV یکی از بزرگترین شرکت های فعال در عرصه استریم ویدئو در کشور چین محسوب می شود که مدتی است به بازار تلفن های هوشمند نیز وارد شده و البته اخبار حکایت از آن دارند ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

LeTV یکی از بزرگترین شرکت های فعال در عرصه استریم ویدئو در کشور چین محسوب می شود که مدتی است به بازار تلفن های هوشمند نیز وارد شده و البته اخبار حکایت از آن دارند که رشدی حتی سریع تر از شیائومی را در این عرصه تجربه می نماید.

چندی پیش موبایلی جدید از این کمپانی در پایگاه داده بنچ مارک GFXBench رویت شد که به نظر می رسید مشخصه هایی در خور و قدرتمند داشته باشد. امروز حضور این اسمارت فون یکبار دیگر در دیتا بیس آنتوتو به ثبت رسیده و البته از خود امتیازی شگفت انگیز را نیز بر جای گذاشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا با اسمارت فون آتی کمپانی چینی LeTV بیشتر آشنا شوید.

موبایل یاد شده که در زمان حاضر نام LeMax Pro X910 را یدک می کشد بر طبق اطلاعات موجود از چیپست اسنپدراگون 820 برخوردار بوده و تحت آزمون های مرتبط به ابزار آنتوتو امتیاز فوق العاده ی 133357 را به دست آورده.

بد نیست یادآور شویم رقمی که این دستگاه کسب نموده را قبلا فقط در موبایل های رده بالایی دیده بودیم که چیپست های اگزینوس 8890 یا کایرین 950 داشته که از جمله ی آنها می توان به Mate 8 شرکت هوآوی اشاره کرد.

موبایل مذکور از شرکت LeTV، صفحه نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 1440×2650 پیکسل، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. چیپست آن نیز همان طور که در بالا اشاره نمودیم، چهار هسته ای و اسنپدراگون 820 است و به پردازنده گرافیکی آدرینو 530 مجهز خواهد بود. دوربین اصلی دیوایس که در بخش پشتی تعبیه شده 21 مگاپیکسلی و دوربین دوم 4 مگاپیکسلی از نوع التراپیکسل هستند. نرم افزار دستگاه نیز به صورت پیش فرض نسخه 6 اندروید خواهد بود.

حالا این سوال پیش می آید که کدامیک از موبایل های مجهز به اسنپدراگون 820 زودتر راهی بازار خواهند شد. بسیاری از رسانه ها حدس می زنند اسمارت فون Mi 5 شیائومی تا ماه آینده میلادی عرضه می گردد. اما این باعث نمی شود تا منتظر ورود موبایل مورد بحث در بازار نباشیم. ضمن اینکه اگر خاطرتان باشد، LeTV نخستین شرکتی بود که تیزر تبلیغاتی تولید اسمارت فونی با جدیدترین تراشه شرکت کوالکام را در اواخر تابستان منتشر نمود و به نظر می رسد از مدت های قبل برای توسعه ی چنین محصول قدرتمندی برنامه داشته و به یقین آن را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه به کاربران ارائه خواهد کرد تا سایر بزرگان بازی را حسابی به چالش بکشد.

LeTV-LeMax-Pro-X910-scores-over-133K-on-AnTuTu.jpg2-w600

LeTV-LeMax-Pro-X910-scores-over-133K-on-AnTuTu.jpg-w600

le-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    واقعا این letv فوق العاده است.
    گوشیاش که خداییش حرف ندارن، تلویزیون هاشم من خودم به شخصه کار نکردم باهاشون ولی تعریفشون رو خیلی شنیدم.

  • Masoud
    Masoud | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    واقعا این جنگ عددی هیچ فایده ای نداره!
    و متاسفانه یه سری کاربر ها خودشون رو زنجیر کردن به این عدد ها و وقتی با یکیشون به صحبت میشینی تنها چیزی که میدونه یه مشت عدده که به هیچ کاری نمیان!
    واقعا اگر بخوایم منطقی و به دور از تعصب حرف بزنیم اگر کسی به دنبال آزادی تو گوشیشه قطعا باید بره سراغ اندروید که عملا هر کاری بخواد می تونه توش بکنه! و واقعا هم بنچمارک ها مهم نیستن! چون تا جایی که من اطلاع دارم پرچمدار ۲ سال پیش هم سنگین ترین بازی های امسال رو به روونی پرچمدار های همین امسال اجرا می کنه!

    ولی اگه واقعا کسی نهایت performance رو از گوشی ش می خواد واقعا خیلی باید غرق عدد و رقم ها شده باشه که بخواد بره اندروید بخره! بهترین کار داشتن یه آیفونه! واگه حتی مشکلی نداشته باشه یه آیپد!
    واقعا آیپد مینی ۱ حتی به نظرم با پردازشگر خیلی قدیمی ش خیلی بهتر از پرچندار های پر ادعای اندروید عمل می کنه!


    در کل مهم ترین سوالی که به نظرم یه کاربر موقع خرید از خودش می کنه این باید باشه:‌ " من می خوام آزاد باشم و هر کاری دلم می خواد بکنم یا سرعت و کارآمدی می خوام؟ "

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی