ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینباکس جیمیل با امکاناتی جدید برای برنامه ریزی سفر و افزودن فایل های پیوست به روز شد

اینباکس اپلیکیشن مستقلی از جیمیل است که با وجود استفاده از امکانات بنیادین سرویس ایمیل گوگل، قابلیت های ویژه ای به کاربرانش ارائه می کند که در اپ اصلی جیمیل آنها را نمی یابید. دو مورد از مهم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

اینباکس اپلیکیشن مستقلی از جیمیل است که با وجود استفاده از امکانات بنیادین سرویس ایمیل گوگل، قابلیت های ویژه ای به کاربرانش ارائه می کند که در اپ اصلی جیمیل آنها را نمی یابید.

دو مورد از مهم ترین این قابلیت ها، شیوه متفاوت دسته بندی ایمیل ها و برقراری ارتباط میان محتوای آنهاست که در صورت بکارگیری این دو در بخش Trips، آنها را قابلیت هایی بسیار خوب و کاربردی خواهید یافت.

گوگل به تازگی با بروزرسانی اپلیکیشن اینباکس، قسمت Trips این اپ را کاربردی تر از همیشه نموده است. از این پس در بخش یادشده نه تنها می توان اطلاعات مربوط به پرواز، کرایه ماشین و رزرو هتل را مشاهده کرد، بلکه می توان در آن به صورت دستی ایمیل های مختلف را به یک مسافرت خاص در قسمت Trips اپ هم اضافه نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگر برای مسافرت پیش رویتان به یک فهرست انجام کار (مثلا برای جاهایی که قصد گردش در آن را دارید) نیازمند هستید، اینباکس چنین امکانی را برایتان فراهم کرده. ضمنا اشتراک گذاری اطلاعات سفر میان افراد هم آسان تر شده، بنابراین می توانید ایمیل های مربوط به آن را به همسفرهای خود یا میزبانتان در سفر بفرستید، یا با ارسال این اطلاعات به مادرتان او را از نگرانی دربیاورید.

attachment

مضاف بر این، حالا در اینباکس قادرید آسان تر از همیشه به آخرین تصاویری که گرفته اید دسترسی داشته و آنها را به ایمیل ها پیوست کنید. برای پیوست تصاویر منوی جدیدی در نظر گرفته شده که کار با آن به مراتب ساده تر از منوی قدیمی اینباکس به نظر می رسد.

گوگل از امروز انتشار این بروزرسانی را آغاز کرده، با این حال ممکن است قابلیت هایی که گفته شد را در آن نبینید. البته گوگل اعلام کرده که این دو قابلیت تا پایان هفته آینده در دسترس کلیه کاربران اینباکس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی