ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت مسیریابی آفلاین به نسخه iOS اپلیکیشن نقشه گوگل اضافه شد

گوگل بالاخره یکی از کاربردی ترین قابلیت های اپلیکیشن Maps را به iOS آورد. بنابر گفته مسئولان کمپانی، پشتیبانی از مسیریابی آفلاین از روز دوشنبه در اپلیکیشن مپس iOS آغاز شده و مضاف بر این، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

گوگل بالاخره یکی از کاربردی ترین قابلیت های اپلیکیشن Maps را به iOS آورد. بنابر گفته مسئولان کمپانی، پشتیبانی از مسیریابی آفلاین از روز دوشنبه در اپلیکیشن مپس iOS آغاز شده و مضاف بر این، کاربران می توانند از طریق این اپ از قیمت روز بنزین و ساعات کاری مراکز دور و اطرافشان هم مطلع شوند.

نسخه های قبلی گوگل مپس تنها اجازه مشاهده بخش های خاصی از نقشه را در حالت آفلاین به کاربر می دادند، اما در نسخه اخیر می توان به غیر از جستجوی نقاط مختلف، اطلاعاتی همچون ساعات کاری مراکز تجاری و رستوران ها، اطلاعات تماس و مسیریابی به سمت مقصد را نیز انجام داد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

قابلیت یادشده نخستین بار در کنفرانس توسعه دهندگان I/O گوگل که در ماه می سال جاری برگزار شد به مردم معرفی گردید و از ماه گذشته در اختیار کاربران اندروید قرار گرفت. امروز نیز بالاخره نوبت به کاربران iOS رسید تا از این قابلیت در نقشه های گوگل بهره مند شوند.

بنابر گفته گوگل، تقریبا چند هفته به طول می انجامد تا تمام کاربران بتوانند به این قابلیت دسترسی داشته باشند، بنابراین اگر چنین چیزی را در اپلیکیشن نقشه خود مشاهده نکردید بایستی مدتی را برای تجربه اش منتظر بمانید.

برای بهره گیری از قابلیت های آفلاین گوگل مپس کافیست در حالت آنلاین، نقطه ای را جستجو کرده و سپس گزینه "save offline map" را از منوی لوکیشن انتخاب کنید تا در مراجعات بعدی، بدون نیاز به اینترنت قادر به مشاهده آن محل باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    متاسفانه چند ماهیه که دانلود نقشه ایران در دسترس نیست و امکان استفاده آفلاین نمیده، آیا کسی هم به این مشکل برخوردید؟

مطالب پیشنهادی