ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ارائه بسته های ویژه «شب یلدا» از سوی ایرانسل

زمان زیادی تا طولانی ترین شب سال، یلدا، باقی نمانده و شرکت های مختلف برای آنکه خاطره این شب را برای همیشه در یاد مشتریان خود ماندگار کنند، برنامه های ویژه ای را کلید می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

زمان زیادی تا طولانی ترین شب سال، یلدا، باقی نمانده و شرکت های مختلف برای آنکه خاطره این شب را برای همیشه در یاد مشتریان خود ماندگار کنند، برنامه های ویژه ای را کلید می زنند.

ایرانسل که دومین اپراتور بزرگ کشور محسوب می شود، اعلام کرده که به همین مناسبت، بسته های ویژه اینترنت همراه، تخفیف ویژه خرید آنلاین سیم کارت و محصولات ارزش افزوده را برای مشتریانش در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، در این طرح که تا 30 آذر 94 ادامه خواهد داشت، یک بسته پنج گیگابایتی اینترنت همراه با قیمت پنج هزار تومان به مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل عرضه می‌شود که از زمان خرید تا 30 آذر معتبر خواهد بود.

علاوه بر این بسته، چهار بسته دیگر نیز با حجم نامحدود ویژه مشترکان اعتباری عرضه شده است که شامل بسته 30 دقیقه‌ای 500 تومانی، بسته 60 دقیقه‌ای 900 تومانی، بسته 120 دقیقه‌ای 1700 تومانی و بسته 180 دقیقه‌ای 2500 تومانی است.

بسته‌های نامحدود ظرف مدت 24 ساعت به صورت پیوسته (با توجه به مدت استفاده بسته خریداری شده) قابل استفاده هستند.

همچنین تمامی مشترکانی که تا 30 آذر با مراجعه به نشانی sim.irancell.ir به صورت آنلاین سیم‌کارت خریداری کنند، از 50 درصد تخفیف در قیمت سیم‌کارت بهره‌مند خواهند شد. به علاوه در تاریخ‌های مذکور برخی محصولات ارزش افزوده به طور ویژه عرضه می‌شوند که مشترکان ایرانسل می‌توانند برای اطلاع از فهرست این محصولات، به وب‌سایت ایرانسل به نشانیwww.irancell.ir مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • مسعود
    مسعود | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    آقا با یک 3G ایرانسل که سرعتش واقعا واقعاً واقعی و اون ترجی که تو کشورهای دیگه ارائه میشه نیست. مگه میشه تو 60 دقیقه حتی 3 گیگ دانلود کرد؟؟ اصلاً امکان نداره! حالا مطمناً اونای که براشون 4G فعاله باز مثل این ترجیش کلی قطع و وصلی داره و افت سرعت! اگه راست میگه ایرانسل و به فکر مردمه، هزینه بسته های فعلی رو بیاره پایین. این محدودیت زمانی که چندماهی است برای بسته هاش اعمال کرده کاملاً مشخصه چقدر به مردم جیب خودشه یا ملت!

  • hamid
    hamid | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    تا 10 روز بیش 4g اعتباریش رو 12 هزار تومان خریدم شد .نظر من که در کل سیم کارتهای اعتباری فقط 1000 تومان ارزش خرید داره .

  • علی
    علی | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    یه ماه پیش قیمت سیمکارت ۱۵ تومن بود دو هفته پیش اوردنش ۲۵ تومن که الان دوباره برگردونن قیمت یه ماه قبل بگن تخفیف دادیم #ایرانسل_دزد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی