ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار لیستی از محصولات سامسونگ که در سه ماهه نخست 2016 اندروید مارشملو را دریافت می کنند

سامسونگ مصمم است که تلفن هوشمند گلکسی اس 7 خود را همراه با اندروید مارشملو در جریان نمایشگاه MWC رونمایی کند اما روشن است که این غول کره ای، محصولات قدیمی اش را هم از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

سامسونگ مصمم است که تلفن هوشمند گلکسی اس 7 خود را همراه با اندروید مارشملو در جریان نمایشگاه MWC رونمایی کند اما روشن است که این غول کره ای، محصولات قدیمی اش را هم از یاد نبرده و حتی در نظر دارد نسخه جدید اندروید را برای نسل های قدیمی تلفن های هوشمند تولیدی خود ارائه نماید.

مشخص شده که این شرکت مستقر در کره جنوبی، در حال آماده سازی آپدیتی برای تعداد زیادی از دستگاه های پیشرفته تولیدی اش است. سایت SamsungViet اخیرا جدول زمانی مربوط به ارائه نسخه 6.0 اندروید برای تعدادی از تلفن های هوشمند و همچنین تبلت های سامسونگ را منتشر کرده که در آن میان می توان نام سه مدل مختلف از موبایل گلکسی اس 6 و سری های مختلف گلکسی نوت را مشاهده نمود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس خبری که در  این نشریه منتشر شده، 12 مدل مختلف از موبایل های سامسونگ آپدیت اندروید 6.0 را در سه ماهه نخست سال 2016 دریافت می کنند که در این میان می توان نام گلکسی نوت 5، نوت 4، Note 4 Duos، نوت اج، اس 6 اج پلاس، اس 6 اج، اس 6،  S6 Duos، Galaxy S5، S5 Neo و Galaxy S5 LTE-A را مشاهده می شود.

در این گزارش همچنین گفته شده که دستگاه های دیگری نظیر گلکسی آلفا، گلکسی تب A، گلکسی تب S2 8.0 و گلکسی تب S2 9.7 نیز این نسخه از اندروید را در جریان سه ماهه دوم سال 2016 دریافت خواهند کرد.

اما در نظر داشته باشید که چون سامسونگ هنوز این اطلاعات را تایید نکرده بهتر است اندکی با دیده تردید به این لیست نگریسته شود.

Samsung-Android-6.0-Marshmallow-Update-Timeline

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • hamid
    hamid | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    پس گلکسی A7کو ؟

  • میثم
    میثم | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    پس نوت3 چی لعنتی سامسونگ اگر برای نوت3 نه دیه سامسونگ بی سامسونگ نوت3 که از اس 5 بهتر رام و آون 2 واقعا که اعصابم خورده ....

  • مهدی
    مهدی | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    سلام galaxy s5 g900fd هم هست آیا ؟ همون s5 lte a هست ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی