ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار پوستری از سوی اچ تی سی که به معرفی قریب الوقوع One X9 اشاره دارد

بعد از ماه ها انتظار، شرکت تایوانی اچ تی سی عاقبت در ماه سپتامبر تلفن هوشمند One A9 خود را معرفی کرد و با وجود آنکه بسیاری انتظار دیدن یک پرچمدار را داشتند، آن موبایل صرفا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

بعد از ماه ها انتظار، شرکت تایوانی اچ تی سی عاقبت در ماه سپتامبر تلفن هوشمند One A9 خود را معرفی کرد و با وجود آنکه بسیاری انتظار دیدن یک پرچمدار را داشتند، آن موبایل صرفا محصولی میان رده بود.

محصول تازه اچ تی سی همراه با اندروید مارشملو عرضه گردید و شرکت سازنده اش وعده داد که آپدیت های نرم افزاری را برای آن مدل خاص به صورت مستمر ارائه خواهد کرد.

اما چندی است که شایعات در مورد یک تلفن هوشمند دیگر با برند این کمپانی قوت گرفته که One X9 نام دارد و حتی طبق برخی خبرها، مجوز سازمان TENAA چین را هم دریافت کرده.

دستگاهی که از آن سخن می گوییم اوایل امروز در تعدادی عکس رویت گردید که شکل و شمایل کلی اش را تاحدودی به تصویر می کشیدند. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با در نظر داشتن همین خبرها، پیش بینی می شود که این محصول به زودی معرفی شود و پوستری که اخیرا روی صفحه رسمی این شرکت در سایت Weibo منتشر شده نیز این گمانه زنی را تقویت می کند.

در تصور منتشر شده، عبارتی با این مضمون دیده می شود: محصول بعدی پس از A9 چیپست؟ و در آن تایید شده که دوربین دستگاه 13 مگاپیکسلی است، از سیستم لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می کند و قادر است تصاویر را با فرمت RAW دریافت کند.

اما با نگاهی به این پوستر می توان دریافت که اچ تی سی به هیچ وجه قصد معرفی این محصول را نداشته و در عوض می خواهد رونمایی قریب الوقوع آن را به ما گوشزد کند و مشخص است که این شرکت در نظر دارد دعوتنامه های مربوط به مراسم معرفی X9 را به زودی برای اصحاب رسانه و مدعوین مورد نظرش ارسال نماید.

HTC-One-X9-teaser_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    اچ تی سی چرا اینقد سرد و بی روح شده صفحه نظراتش،نمیدونم چرا ولی با اچ تی سی اصلا حال نکردم

مطالب پیشنهادی