ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

این تلفن هوشمند تنها با یکبار شارژ دو هفته قابل استفاده است

اگر این روزها فردی به شما بگوید قرار است اسمارت فونی به بازار عرضه شود که با یکبار شارژ می تواند یک هفته روشن بماند احتمالاً حرف او را چندان جدی نخواهید گرفت و با خود ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

اگر این روزها فردی به شما بگوید قرار است اسمارت فونی به بازار عرضه شود که با یکبار شارژ می تواند یک هفته روشن بماند احتمالاً حرف او را چندان جدی نخواهید گرفت و با خود تصور می کنید که وی نمی داند از چه صحبت می نماید.

اما بد نیست با خبر شوید واقعاً به زودی موبایلی هوشمند راهی بازار خواهد شد که نه تنها یک هفته، بلکه با باتریی قدرتمند قادر است دو هفته را به راحتی از سر بگذراند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Oukitel نامی محسوب می شود که به یقین بسیاری از شما تا به حال آن را نشنیده اید، اما با آنچه که آنها به تازگی انجام داده اند به یقین از این پس اسم شان در خاطرتان باقی خواهد ماند. این شرکت چینی اخیراً از موبایلی پرده برداشته که عنوان K10000 را یدک می کشد و در درون خود باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را جای داده.

گفتنی است ترکیب باتریی حجیم در کنار مشخصه های سخت افزاری یک دستگاه میان رده، موبایل مذکور را قادر ساخته اند تا تنها با یکبار شارژ به راحتی ۱۵ روز روشن مانده و به سادگی هر چه تمام تر امور مربوطه اش را سرانجام بخشد.

دستگاه مورد بحث از یک پردازنده ی ۴ هسته ای مدیاتک با فرکانس کاری یک گیگاهرتز در کنار ۲ گیگابایت حافظه ی رم بهره می برد و از دیگر مشخصه های فنی آن می بایست به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، درگاه کارت حافظه ی میکرو SD و اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی اشاره کرد.

در این بین نکته ی دیگری که توجه را به خود جلب می کند این است که شرکت چینی سازنده ی محصول علیرغم استفاده از یک باتری حجیم و نمایشگری بزرگ موبایلی را در اختیار کاربران گذاشته که وزن آن تنها به ۱۸۴ گرم می رسد و به این ترتیب حتی قدری از آیفون ۶ اس پلاس هم سبک تر به حساب می آید.

K10000 اگرچه مشخصه های یک پرچمدار را ندارد ولی می تواند برای آنهایی که به موبایلی هوشمند و با طول عمر بالای باتری نیاز دارند بسیار کاربردی به حساب آید؛ علاقه مندان می توانند اسمارت فون مورد بحث را به صورت آنلاک با قیمت ۲۳۹.۹۹ دلار سفارش داده و البته از ۲۱ ژانویه منتظر دریافت سفارش خود باشند.

oukitel_k10000

oukitel-k10000-front-side-970x546-c

oukitel-k10000-front-top-970x546-c

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    منو تا حالا هیچ باتری تو گوشی های هوشمند راضی نکرده،گوشی هم زیاد عوض کردم،سخت افزار متوسط و نمایشگر متوسط برام مهم نیست،فقط اهل بازی و وبگردی و واتساپ و فیس بوکم،برا عکس گرفتن هم دوربینش بدک نیست،ولی کارایی که من میکنم فقط همون باتریش میخام،بیادو مطمین بشم از باتریش و جوابگوی کارای من باشه،حتما میخرم?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی