ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی ARK: Survival Evolved بزودی در اختیار کاربران اکس باکس وان قرار می گیرد

بعد از عرضه ARK: Survival Evolved روی پلتفرم استیم، حالا نوبت به کنسول اکس باکس وان مایکروسافت رسیده که میزبان این بازی باشد. همان طور کنه استودیوی Wildcard اعلام کرده، این بازی در چند روز ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

بعد از عرضه ARK: Survival Evolved روی پلتفرم استیم، حالا نوبت به کنسول اکس باکس وان مایکروسافت رسیده که میزبان این بازی باشد. همان طور کنه استودیوی Wildcard اعلام کرده، این بازی در چند روز آینده به عنوان بخشی از برنامه Game Preview اکس باکس وان در استور اکس باکس قرار می گیرد.

بازی ARK: Survival Evolved که گیمر را در محیطی پر از سلاح های عجیب و غریب و دایناسورهای عظیم الجثه قرار می دهد، حدود 6 ماه پیش در برنامه Early Access پلتفرم استیم قرار گرفت و البته توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد.

ARK قرار است که برای اولین روی یک کنسول خانگی عرضه شود و گیمرها باید قیمت 34.99 دلار را برای تهیه آن بپردازند؛ قیمتی که برای یک عنوان نسبتا ناقص (ساخت بازی هم چنان ادامه دارد) کمی زیاد به نظر می رسد اما مطمئنا نسبت به بسیاری از بازی های امروزی، اقتصادی تر است.

Ark: Survival Edition در حال حاضر به صورت «دسترسی زودهنگام» روی پی سی، مک و لینوکس در دسترس است. کاربران اکس باکس وان نیز می توانند در تاریخ 16 دسامبر (برابر با 25 آذر) نسبت به خرید بازی اقدام کنند. بعد از پایان روند ساخت، قرار است که نسخه کامل بازی روی پلتفرم های مذکور و پلی استیشن 4 و هدست واقعیت واقعیت مجازی آن عرضه شود. در پایین می توانید تریلر نسخه اکس باکس وان بازی را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    برای اولین روی یک کنسول خانگی عرضه شود

    هدست واقعیت واقعیت مجازی

    کسی مجبورتون نکرده ساعت 1 وقتی خوابتون میاد پست بزارید :|

مطالب پیشنهادی