ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند وان پلاس ۲ مینی در راه است [شایعه]

کمپانی چینی OnePlus به آرامی در حال توسعه خط تولید تلفن های هوشمند خود است و بر اساس شواهد موجود به نظر می رسد تصمیم دارد به زودی موبایل تازه ای را رونمایی نماید و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

کمپانی چینی OnePlus به آرامی در حال توسعه خط تولید تلفن های هوشمند خود است و بر اساس شواهد موجود به نظر می رسد تصمیم دارد به زودی موبایل تازه ای را رونمایی نماید و این بار کاربرانی را مد نظر گرفته که اعتقاد دارند لازم نیست صفحه نمایش اسمارت فون چندان بزرگ باشد و نمایشگرهای کوچک برایشان جذابیت بیشتری دارد.

هنوز اطلاعات کاملی در مورد محصول آتی شرکت مورد بحث وجود ندارد اما گفته می شود مشخصات کلی آن در فهرست پایگاه داده GeekBench مشاهده گشته است. داده های بنچمارکی که به این صورت به بیرون درز پیدا می کنند چندان قابل اعتماد نخواهند بود اما به طور کلی هم نمی توان ادعا نمود که همه آنها نادرست هستند. برای آگاهی از این داده ها در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اگر این شایعه ها صحت داشته باشند، ویژگی های موبایل آتی وان پلاس شامل صفحه نمایش 4.6 اینچ و رزولوشن 1080p، چیپست اسنپدراگون 810، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و اندروید 5.1.1 خواهند بود.

در فهرست مشخصات این تلفن هوشمند موارد عجیبی نیز به چشم می خورد و آن نداشتن قابلیت HDR در دوربین و فناوری اتصالی NFC است. مورد دوم چندان دور از ذهن هم نیست زیرا وان پلاس در موبایل OnePlus 2 نیز این تکنولوژی را از قلم انداخته بود.

oneplus-unknown-1

به طور کلی، به نظر می رسد کمپانی چینی مورد بحث در نظر دارد نسخه مینی از موبایل وان پلاس 2 را با امکانات مشابه و صفحه نمایش کوچک تر و 4.6 اینچی ساخته و روانه بازار نماید.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا اعتقاد دارید که یک موبایل بهتر است همه امکانات عالی را در بدنه ای کوچک جمع نماید تا استفاده راحت تری داشته باشد؟ یا ترجیح می دهید اسمارت فونی با نمایشگر بزرگ داشته باشید تا همه محتویات صفحه را با تمام جزئیات بتوانید مشاهده نمائید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امین
    امین | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    خیلی وقته در جستجوی محصولات وان پلاس هستم اما متاسفانه گیر نمیاد
    بنظر من استفاده از این گوشی(وانپلاس۲مینی)میتونه یه تجربه عالی باشه

  • محمود
    محمود | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    سلام من هیچ وقت نظر نمیدم ولی خوب اخبار این موبایل چینیا که تو ایران گیر نمیادچرا اینقد پوشش میدید یا اگه گیرم بیاد هیچ وسیله ای ازش گیر نمیاد مثه شیائومی وان پلاس میزو .اینا اینقدر زیادن که منو یاد زمان ویدیو سی که اوایل امده بود میندازن یه سری وی سی دی مثه سامسونگ سونی الجی امدن بعد این دستگاهای فوجیتل ریختن تو بازار با هزارتا اسم با دو برابر امکانات و ظاهر زیبا از داخل داغون این شيائومی میزو وان پلاس فلای پرستیژیو زد تی ای همونا هستند و منوی همشونم مثه همونا مثه همه همه منوشون ای او اس هستش اینا ارزش خبری ندارن به نظرم

    • Shm
      Shm | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

      اخوی شما تاحالا اسم وان پلاس به گوشت خورده ؟
      تحلیل های منتقدارو درموردش خوندی ؟
      اصلا می دونی بهش گفتن قاتل پرچمدار ؟!
      علتش می دونی چیه ؟
      یعنی شما دوست داری فقط دیجیاتو گوشی مارک سامسونگ و ال جی و اپل و ... که شما دوست داری رو برای شما بزاره ؟
      متاسفانه دید شما و کسایی مثل شما همینه که چون یه جنس بنجل اومده بوده و شما خریدی و ضرر کردی پس هرچی جنس غیر از مارک های اصلی ( که نمی دونم این اصلی بودنشون از کجا اومده ـ نمونه اش هواوی که الان خودش شده برند اصلی ) بیاد تو بازار بنجله !
      نه عزیزم اگه شما اطلاعات عمومی خودتو بالاتر ببری و سطح دیدتو بیشتر کنی می بینی جنس های با کیفیت و درجه 1 چینی ارزش خریدشون نسبت به جنس های گرون قیمت مارک بیشتره ...
      مشکل شما اینه که فقط ظاهر رو می بینی و باطن رو نه ...
      چشماتو باز کن و سطح دیدتو بیشتر کن و یه خورده به خودت زحمت بده و فکر و تحقیق کن . همین !

      • M.R.P
        M.R.P | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

        دادا بیخیالشون شو. وقتتو واسه توضیح دادن به یه عده نگذرون

مطالب پیشنهادی