ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Country Friends؛ بازگشت گیم لافت به سبک مزرعه داری

گیم لافت اگرچه همیشه جز سردمداران ژانرهای شوتر و استراتژی در پلتفرم موبایل بوده، اما هیچ وقت در بازی های مزرعه داری حرفی برای گفتن نداشته است. آخرین تلاش استودیوی فرانسوی در این سبک، بازی Green ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

گیم لافت اگرچه همیشه جز سردمداران ژانرهای شوتر و استراتژی در پلتفرم موبایل بوده، اما هیچ وقت در بازی های مزرعه داری حرفی برای گفتن نداشته است. آخرین تلاش استودیوی فرانسوی در این سبک، بازی Green Farm 3 بود که در هیچ زمینه ای نتوانست به اندازه Farmville های زینگا و Hay Day سوپرسل موفق ظاهر شود.

اما شکست های قبلی، گیم لافت را ناامید نکرده و فرانسوی ها با عنوان جدیدشان قصد دارند تا مجددا شانس خود را برای موفقیت در این سبک پرطرفدار بیازمایند. Country Friends یک بازی مزرعه داری جدید است که در آن به جای رقابت با دیگر گیمرها، باید دست به دست هم بدهید تا یک مزرعه پرمحصول و موفق داشته باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

گیم لافت به خوبی می دانسته که با تکرار المان های جواب پس داده Hay Day و Farmville به جایی نمی رسد، بنابراین در Country Friends سیستم رقابتی و سنتی بازی های مزرعه داری را کنار گذاشته و برای اولین بار، سبک و سیاق جدیدی به نام Community Farm (مزرعه جمعی) را معرفی کرده؛ سبکی که در آن باید با دوستانتان برای داشتن محصول بهتر همکاری کنید، نه رقابت.

screen520x924 (2)

در واقع Country Friends می خواهد به جای رقابت، فضایی را برای شما فراهم کند که از با هم بودن لذت ببرید، دست به دست دوستانتان بدهید و به قول معروف میهن خود را آباد کنید!

اگر در بازی های مزرعه داری رقابت را بیشتر می پسندید، توصیه می کنیم اصلا به سراغ Country Friends نروید. این بازی برای کسانی طراحی شده که عاشق همکاری اند، و از کمک رساندن به دوستان برای برداشت محصولات باغ و مزرعه استقبال می کنند.

screen520x924

اما هدف از تمام این همکاری ها در Country Friends چه می تواند باشد؟ جالب است بدانید باز هم رقابت هدف نهایی این بازی مزرعه داری است، البته این بار نه با رقبای آنلاین، بلکه با یک کارخانه تولید صنعتی به نام SMOG. ماجرا از این قرار است که این کارخانه با شیوه مدرنیزه تولیدش، کشاورزی ارگانیک را به خطر انداخته و این شما و دوستانتان هستید که باید با کشت و کار طبیعی، بند و بساط این کارخانه تازه وارد را برچینید.

البته رقابت با مزارع جمعی دیگر هم می تواند یکی از اهداف شما در این بازی باشد. به غیر از شیوه متفاوت انجام بازی، Country Friends در دیگر المان ها تفاوتی با عناوین مزرعه داری دیگر ندارد و هر چیزی که در آنها دیده اید را هم در این بازی تجربه می کنید.

توجه داشته باشید که Country Friends برای اجرای نرم و بدون تأخیر، به اینترنت نسبتا پرسرعتی احتیاج دارد. بازی را می توانید همین حالا و به رایگان در پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوزفون تجربه کنید. اگر در دانلود نسخه اندرویدی بازی به مشکل برخوردید، مراجعه به این لینک و دانلود مستقیم فایل apk می تواند برایتان راهگشا باشد.

Country Friends

Country Friends

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 90.2 / 87 / 63.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sarah
    Sarah | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    اینو هنوز بازی نکردم اما Green Farm 3 خیلی جذاب و قشنگه

  • بابک
    بابک | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    همین که گیر کلش افتادیم بسه کفایت می کند...

مطالب پیشنهادی