ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی TripAdvisor؛ بهترین اپلیکیشن برای برنامه ریزی مسافرت های خارجی

کم کم به تعطیلات عید نوروز و آغاز موج مسافرت ها نزدیک می شویم. اگر در تعطیلات پیش رو قصد سفر به خارج از کشور را دارید، مطمئنا برای کارهایی مثل کشف نقاط دیدنی، اطلاع از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

کم کم به تعطیلات عید نوروز و آغاز موج مسافرت ها نزدیک می شویم. اگر در تعطیلات پیش رو قصد سفر به خارج از کشور را دارید، مطمئنا برای کارهایی مثل کشف نقاط دیدنی، اطلاع از بهترین هتل ها و رستوران ها و یافتن مقرون به صرفه ترین بلیط های هواپیما به یک راهنما احتیاج خواهید داشت.

TripAdvisor می تواند راهنمای هوشمند و همیشه همراه شما در این سفر باشد. با پیشنهادات این اپلیکیشن می توانید پیش از سفر به کشوری غریب، برای مسافرت تان برنامه ریزی کنید و در حین گشت و گذار به هیچ وجه بابت یافتن بهترین مراکز تفریحی و خدماتی درمانده نمانید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

درست مثل اپلیکیشن مکان نمایی سوارم، با داشتن TripAdvisor هم می توانید نقد و بررسی و تصاویر کاربران اپ را در مورد رستوران ها، هتل ها و سایر مراکز تفریحی و گردشگری در نقاط مختلف دنیا را بخوانید. با مشاهده نظرات کاربران و امتیازهایی که به مکان های مختلف داده اند، می توانید بهتر برای سفر و بازدیدتان از آنها برنامه ریزی کنید.

TripAdvisor 2

البته TripAdvisor به مراتب از سوارم پیشرفته تر است و امکانات بیشتری در اختیارتان قرار می دهد. با این اپ ضمن خواندن نقد و بررسی ها و تماشای تصاویر، می توانید از راه دور به رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما هم اقدام کنید تا بتوانید فقط روی گشت و گذار متمرکز شده و نگران مسائل متفرقه نباشید.

جستجوی مراکز تفریحی و خدماتی اطراف با اتکا به GPS یکی از قابلیت های بسیار خوب این اپلیکیشن به شمار می آید. فرض کنید هنگام قدم زنی در خیابانی ناشناخته، ناگهان گرسنه تان می شود و از کیفیت و قیمت رستوران های اطراف خبر ندارید. اگر TripAdvisor را در موبایل خود داشته باشید، یک جستجوی کوتاه کافیست تا مناسب ترین رستوران نزدیک را به کمک مسیریابی روی نقشه پیدا کنید.

اگر در مسافرت از نشستن در هتل کلافه شدید، کافیست روی آیکن Cool Things To Do اپلیکیشن اشاره کنید. با این کار فهرست بلندی از تفریحاتی که می توانید در دور و اطراف هتل به انجامشان بپردازید برایتان نمایان خواهد شد. ضمنا انجمن های گفتگوی TripAdvisor هم محل مناسبی است تا سوالات خود در مورد سفر را بین کاربران اپلیکیشن مطرح کنید و به تبادل تجربیات بپردازید.

این اپلیکیشن کاربردی رایگان است و می توانید آن را در پلتفرم های iOS، اندروید، ویندوزفون و ویندوز در اختیار داشته باشید.

TripAdvisor Hotels Flights

TripAdvisor Hotels Flights

سازنده: TripAdvisor LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 81.7 / 42.8 / 45.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • vahid783
    vahid783 | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    قصد سفر به خارج از کشور؟؟ ایول دمتون گرم من خیلی لازمم میشه آخه ما هر سال تصمیم می گیریم یه کشوری نریم، مثلا دو سال پیش اسپانیا نرفتیم، پارسال فرانسه نرفتیم، امسال هم هنوز تصمیمی نگرفتیم????

  • سینا
    سینا | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    "کم کم به تعطیلات عید نوروز و آغاز موج مسافرت ها نزدیک می شویم."
    توی ماه آذر هستیم ها!
    به تعطیلات عید نزدیک می شویم؟
    Really?

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    این برنامه به صورت یونیورسال برای ویندوز و ویندوز فون هست / قابل توجه کسایی که می گن یونیورسال موفق نیست و .... فقط لازمه توی استور بگردید تا ببینید چقدر برنامه با این سیستم ساخته می شه

مطالب پیشنهادی