ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فورد نیز برای آزمایش ماشین خودران خود در خیابان های کالیفرنیا مجوز گرفت

در بازار بسیار پر رونق ماشین های خودران، کمپانی فورد گویا آخرین خودروسازی است که برای تست اتومبیل های بدون راننده خود در خیابان های کالیفرنیا از دولت آمریکا مجوز دریافت نموده. جا دارد در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

در بازار بسیار پر رونق ماشین های خودران، کمپانی فورد گویا آخرین خودروسازی است که برای تست اتومبیل های بدون راننده خود در خیابان های کالیفرنیا از دولت آمریکا مجوز دریافت نموده.

جا دارد در اینجا اشاره نمائیم «سازمان برنامه تست ماشین های خودران کالیفرنیا» قوانین سختگیرانه ای برای ارائه مجوز به شرکت های این حوزه دارد و به راحتی به همه متقاضیان اجازه این کار را نمی دهد. همچنین بد نیست بدانید، سواری های هیبریدی فیوژن فورد توسط مرکز تحقیق و توسعه پالو آلتو این خودروساز توسعه یافته اند و بیش از یکصد محقق در این مرکز به توسعه تکنولوژی های پیشرفته برای غول دیترویتی مشغول هستند.

ایالت کالیفرنیا به لطف وضع مقررات و حضور استعدادهای فنی بسیار در آن در مسیر تبدیل شدن به یکی از مکان های اصلی تولید و رشد ماشین های خودران قرار دارد. فورد هم که یکی از خودروسازهای مستعد در این زمینه به شمار می رود در کنار شرکت های مشهوری همانند BMW، هوندا، مرسدس، نیسان، تسلا، فولکس واگن و همچنین گوگل در این شهر مشغول تولید نسل جدید اتومبیل هاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی