ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیبل لجندز با تاخیر در سال 2016 عرضه خواهد شد

پس از اعلام خبر عرضه رایگان Fable Legends برای اکس باکس وان و پی سی ویندوز 10، مایکروسافت حالا یک به روزرسانی دیگر برای طرفداران این بازی دارد. به گفته استودیو لاینهد، توسعه دهنده بازی، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

پس از اعلام خبر عرضه رایگان Fable Legends برای اکس باکس وان و پی سی ویندوز 10، مایکروسافت حالا یک به روزرسانی دیگر برای طرفداران این بازی دارد. به گفته استودیو لاینهد، توسعه دهنده بازی، فیبل لجندز آنقدر بزرگ شده که انتظارش را نداشته اند و به همین دلیل زمان بیشتری برای توسعه آن لازم است.

استودیو لاینهد می گوید فیبل لجندز در بهار سال 2016 وارد فاز اوپن بتا خواهد. در حال حاضر، تعداد محدودی از بازیکنان مشغول انجام بازی هستند و انتظار می رفت که تا پایان امسال، مایکروسافت بازی را عرضه کند اما گویا همه چیز طبق نقشه پیش نرفته است و لاینهد ترجیح داده به جای عرضه زودهنگام بازی، آن را پخته تر سازد.

در بیانیه خبری آمده که: «ما تجربه چند نفره منحصر به فرد و نوآورانه ای ساخته ایم که گیم پلی سبک های نقش آفرینی و استراتژی را با یکدیگر ترکیب کرده و به شما اجازه می دهد از ابزارهای تان در سراسر اکوسیستم اکس باکس وان و ویندوز 10 استفاده کنید.»

گویا تصمیم بر آن شده تا فاز Closed Beta مدتی بیشتر ادامه یابد و لاینهد به فیدبک بازیکنان گوش داده و قرار است ویژگی های بیشتری به بازی اضافه شده و بازی بیشتر پولیش شود. Fable Legends بهار سال آینده در فاز بتا در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و مشخص نیست که چه زمانی رسما انتشار خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی