ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک قانون استفاده از نام حقیقی توسط کاربران را جدی تر می گیرد

پس از بحث های بسیار، فیسبوک اکنون خبر می دهد که تصمیم ندارد سیاست خود مبنی بر الزام کاربران جهت استفاده از نام حقیقی شان را تغییر دهد اما از طرف دیگر، تصمیم گرفته تا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

پس از بحث های بسیار، فیسبوک اکنون خبر می دهد که تصمیم ندارد سیاست خود مبنی بر الزام کاربران جهت استفاده از نام حقیقی شان را تغییر دهد اما از طرف دیگر، تصمیم گرفته تا اقداماتی پیشگیرانه را انجام دهد تا افراد نتوانند از نام های ساختگی سوء استفاده کنند.

بزرگترین شبکه اجتماعی جهان اکنون به شکل آزمایشی ابزاری را در اختیار افراد قرار داده که توسط آن می توانند نام های جعلی را گزارش دهند. در این حالت شما به عنوان یک شخص گزارش دهنده باید اعلام کنید که چرا تصور می نمایید شخص X، از نام اصلی اش در این شبکه اجتماعی بهره نجسته است.

به این ترتیب کاربر گزارش دهنده صرفا قادر نخواهد بود با فشردن یک کلید، کار خود را به پایان برساند و باید دلایل خود جهت گزارشش را توضیح دهد. همین موضوع به کارکنان فیسبوک کمک خواهد کرد تا به شکلی صحیح تر بتوانند افرادی که از این سیاست پیروی نمی کنند را شناسایی کنند هرچند که هنوز هم احتمال خطا در چنین شرایطی هم وجود دارد.

در حال حاضر سیاست استفاده کاربران از نام های حقیقی از این جهت زیر انتقاد قرار می گیرد که گاهی کاربر به دلیل استفاده از نام واقعی خود در این شبکه اجتماعی، به سادگی پیدا شده و از سوی افرادی مورد مزاحمت قرار می گیرد. فیسبوک همچنین خبر داده که اگر گزارش شود که یک کاربر از نام حقیقی خود استفاده نمی کند و این موضوع اثبات گردد، ابتدا به وی زمان داده می شود تا از خود دفاع کند. اتفاقی که قبلا نمی افتاد و خود فیسبوک در مورد حساب کاربری تصمیم می گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی