ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت: بازی های انحصاری اکس باکس وان برای Wii U منتشر نمی شود

در پی خبر انتشار بازی ماینکرفت برای کنسول Wii U، شایعاتی شکل گرفت که نشان از عرضه بازی Rare Replay روی کنسول Wii U داشت. تعداد کثیری از بازی های حاضر در مجموعه Rare Replay ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

در پی خبر انتشار بازی ماینکرفت برای کنسول Wii U، شایعاتی شکل گرفت که نشان از عرضه بازی Rare Replay روی کنسول Wii U داشت. تعداد کثیری از بازی های حاضر در مجموعه Rare Replay پیش از این به صورت انحصاری برای کنسول های نینتندو ساخته شده بودند.

مایکروسافت پس از تصاحب استودیو Rare و تمامی بازی های آن، حقوق کامل ساخت بازی بر اساس این عناوین را به دست آورد و از همین جهت شاهد انتشار این عناوین روی اکس باکس وان بودیم. مشابه این اتفاق برای ماینکرفت و استودیو Mojang رخ داد.

مایکروسافت حین خرید Mojang وعده داد که حمایت از ماینکرفت روی پلتفرم های دیگر را هم قطع نکند و همین هفته پیش بود که خبر انتشار بازی برای کنسول Wii U منتشر شد. در همین راستا شایعاتی منتشر شد که شاید Rare Replay هم برای Wii U عرضه شود که این شایعه چندان برای مایکروسافت و Rare خوشایند نبود.

براساس توییت منتشر شده از طریق اکانت استودیوهای مایکروسافت، این شرکت در حال حاضر هیچ نقشه ای برای عرضه بازی هایش روی کنسول Wii U ندارد. در توییتی دیگر، استودیو Rare مدعی شده که مجموعه Rare Replay در انحصار اکس باکس وان باقی می ماند و هیچ خبری از توسعه نسخه Wii U نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی