ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وال استریت ژورنال: فروش موبایل های HTC به زودی در آلمان ممنوع می شود

یک دادگاه آلمانی اخیرا حکمی را بر علیه HTC صادر نموده و دستور داده که تلفن های همراه ساخته شده به دست این سازنده تایوانی باید از ویترین فروشگاه های این کشور جمع آوری شوند. چنین موضوعی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

یک دادگاه آلمانی اخیرا حکمی را بر علیه HTC صادر نموده و دستور داده که تلفن های همراه ساخته شده به دست این سازنده تایوانی باید از ویترین فروشگاه های این کشور جمع آوری شوند. چنین موضوعی برای یک برند در حال دست و پا زدن که البته تلاش می کند تا بار دیگر توجه کاربران را به خود جلب نماید، خبر جالبی نیست.

به گزارش وال استریت ژورنال، در پی شکایت یک شرکت به نام «Acacia Research Group» و ادعایش مبنی بر نقض یکی از پتنت هایش از سوی HTC، دادگاه آلمان این موضوع را در ۲۷ نوامبر مورد بررسی قرار داده و اکنون حکم نموده که موبایل های شرکت تایوانی نباید در این کشور فروخته شوند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در پی رای دادگاه، انتظار می رود که بزرگترین اپراتور آلمان به نام «Deutsche Telekom» نیز تا پایان ماه جاری فروش اسمارت فون های توسعه یافته از سوی اچ تی سی را متوقف سازد، هرچند که شرکت یا شده تا قبل از پایان ماه، تلاش خواهد کرد که به نحوی، رای دادگاه را تغییر دهد.

بر اساس این گزارش، HTC از رای دادگاه بسیار متعجب گشته و اکنون در حال همکاری با Deutsche Telekom جهت کاهش توزیع موبایل هایش در کشور مورد بحث است.

اچ تی سی در واقع پتنتی را از Acacia Research نقض کرده که مربوط به تکنولوژی درک گفتار کاربر می شود. در این میان شرکت هایی نظیر اپل، سامسونگ، آمازون و هواوی نیز از همین تکنولوژی بهره می برند اما همه توافق نامه ای را با Acacia Research امضا کرده اند ولی HTC بدون پرداخت هزینه ای، اقدام به استفاده از آن نموده است.

هنوز نمی توان گفت سرانجام این پرونده قضایی چگونه خواهد بود؛ شاید فروش موبایل های HTC در آلمان ممنوع شوند و شاید هم تا زمان هست، شرکت تایوانی بتواند رای دادگاه را تغییر داده و یا با پرداخت مبلغی، رضایت Acacia Research را جلب نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • پژمان
    پژمان | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    من از جهتی برا اچ تی سی ناراحتم ... از جهتی دیگه خوشحالم .. دلیلشم اینه که مدیر این شرکت و یاهم و اچ پی بهانه خوبی به آدم میدند برای اون زمان های کل کل !! وقتی که خانوم ها میگن ما بهترینیم و مدیریم و غیره و فرصت بدید بهتر از مرداییم و اینها ...
    خدا رو شکر بهانه لازم برای این بحث ها از دل این مدیران محترم فراهم شد
    دی :

    • مهمان ناخوانده
      مهمان ناخوانده | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

      همون طور که گفتی واسه کل کل کردن خوبه خخخخخخخخخ...ولی یه طرفه به قاضی نرو چون اکثر این شرکتا بعد این که درگیر بحران شدن مدیرای فعلیشون اومدن سرکار

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی