ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گرفتار بین دایناسورها؛ معرفی بازی Call of Mini™ Dino Hunter

از دایناسورها در دنیای واقعی چیزی به جز مشتی استخوان و فسیل باقی نمانده، اما هستند بازی هایی که یاد این خزندگان ماقبل تاریخ را در ذهن ما زنده نگه داشته اند. در شوتر سوم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

از دایناسورها در دنیای واقعی چیزی به جز مشتی استخوان و فسیل باقی نمانده، اما هستند بازی هایی که یاد این خزندگان ماقبل تاریخ را در ذهن ما زنده نگه داشته اند.

در شوتر سوم شخص و آرکید Call of Mini™ Dino Hunter، دایناسورها دوباره به زمان حال برگشته اند و قصد باز پس گیری زمین از دست انسان ها را دارند. اما آیا موفق می شوند؟

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

سری بازی های Call of Mini دو وجه اشتراک بسیار عالی دارند: یکی گرافیک سه بعدی قدرتمند و دیگری Co-Op دو نفره آنلاین. حضور این دو مورد به علاوه دایناسورها در Dino Hunter باعث شده تا این نسخه میان کاربران یکی از محبوبترین بازی های این سری باشد.

screen520x924 (1)

در Dino Hunter شما در نقش انسان ها، باید به نبرد دایناسورهای عظیم الجثه ای بروید که از ناکجا آباد سر برآورده و زمین و ساکنانش را تهدید می کنند. مثل شوترهای سوم شخصی همچون Gears of War، در این بازی هم دوربین روی شانه کاراکتر قرار گرفته، و برای کنترل او باید موبایل را به صورت افقی در دست بگیرید و با دکمه های لمسی سمت راست و چپ صفحه به او فرمان بدهید.

همه جور دایناسوری در Dino Hunter می بینید، از پتروداکتیل های پرنده گرفته تا تی-رکس های درنده و غول آسا. مراحل را می توانید به صورت تک نفره پیش ببرید، یا اینکه در حالت کوآپ آنلاین سه نفره به سمت دایناسورها یورش ببرید.

بازی در مجموع پنج کاراکتر با خصوصیات ویژه دارد که می توانید با کسب تجربه در طول بازی، همه جوره ارتقایشان دهید. سلاح ها هم واقعا جذابند، هم مسلسل و تفنگ لیزری دارید و هم می توانید با پتک و تبرهای استثنائی به حساب دایناسورها برسید.

screen520x924 (2)

Dino Hunter در مجموع پنجاه مأموریت دارد که برای رد کردن هر کدام باید کارهای خاصی انجام بدهید. گوشه و کنار محیط بازی، پر از آیتم های است که از آنها می توانید برای ارتقای کاراکتر یا اسلحه بهره بگیرید، همیشه هم می توانید مراحل را تکرار کنید، بنابراین با نصب Dino Hunter مطمئن باشید که هفته ها پای آن میخکوب خواهید شد.

این بازی خوش گرافیک و جذاب را می توانید به رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید. در صورت بروز مشکل در دانلود از گوگل پلی، مراجعه به این لینک را به شما توصیه می کنیم.

Call of Mini™ Dino Hunter

Call of Mini™ Dino Hunter

سازنده: Triniti Interactive Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 147 / 99 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • م
    م | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    ﺩﻳﺠﻲ ﻣﻦ ي ﺩﻭﻻﭘﺮﻩ اﻧﺪﺭﻭﻳﺪﻡ و ﺑﻌﺪ ي ﺳﺎﻝ اﻭﻣﺪﻡ ﺳﻤﺖ ﺑﺎﺯﻱ ﺳﺎﺯﻱ... ﻭﻟﻲ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﺭﻙ ﺩﺭﺳﺘﻲ اﺯ ﻧﺤﻮﻩ ﭘﻮﻝ ﺩﺭاﻭﺭﺩﻧﻪ ﺑﺎﺯﻳﺎﻱ ﺭاﻳﮕﺎﻥ ﻧﺪاﺭﻡ... ﻳﻌﻨﻲ ﺗﻮ اﻳﻨﺎﻡ ي ﭼﻴﺰﻱ ﻣﺜﻪ ﺟﻤﺎﻱ ﻛﻠﺶ ﻣﻴﻔﺮﻭﺷﻦ?!

مطالب پیشنهادی